|
vægbeslag til 55VT50 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Silenty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Maj-2012 kl. 09:34 |
||
Hey.
Nu hvor jeg endelig har fået mit 55vt50'er hjem, vil jeg hører hvad i har af kendskab til vægbeslag til 55" fladskærme? Jeg ønsker at skærmen skal være så tæt på væggen som muligt, så det skal være et slim. (dvs uden tilt og drej). Skal også være en model hvor man kan sætte nogle ordenlige skruer/bolte i, da vores væg virkelig er noget crap.. Den mest slim model hvad jeg har kunnet finde var vogels 1305 wall mount..
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ihh altså tillykke med dit 55VT50 - hvor har du dog købt det?
![]() Jeg kan ikke råde dig om vægbeslag for, jeg vil have vægbeslag med luft bagtil
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Silenty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
||
Mange tak.. Fik det til en meget god pris hos proshop (17598,-).. Men tjah okay, har allerede lagt mærke til af selve rammen på skærmen faktisk bliver varm når den bare står på foden. Ved selvfølgelig ikke om luftgennemstrømningen vil være okay hvis den kun sidder 1cm fra væg..
Fandt dette, men ved ikke om det vile passe, da vt50 har vesa 500x300 |
|||
![]() |
|||
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
||
Der skulle ikke være noget i vejen for at beslaget fra aveksperten kan anvendes. det afhænger dog af hvor langt netledningen rager ud på bagsiden. Hvis stikket fylder mere end 1 cm kan du blive nødt til at bruge afstandsstykker ved monteringen. Jeg ville nok foretrække at der var lidt mere luft end 1 cm af hensyn til ventilationen.
Jeg hører gerne om dine erfaringer med vægbeslag, da jeg også (forhåbentlig) modtager mit 55VT50 i dag.
|
|||
![]() |
|||
||
Hmm, det havde jeg da svedt fuldstændigt ud.. Det bliver minimum nød til at være 2.5cm plads bagved for at stikket kan være der..
|
|||
![]() |
|||
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
||
Jeg har brugt Vogels 1305 til et 50ST50, og det sidder omkring 2.5 cm fra væg.
Det er krævet da strømstikket rager 2.5 cm ud.
|
|||
![]() |
|||
||
Regner jeg også med det bliver.. Jeg syntes dog at der mangler nogle andre beslag med større pladedækning til svage vægge.. 1305'ern har jo ikke et stort område at blvie skruet fast på..
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Vogelsbeslaget er rigtig fint. Desuden så har monteringen ikke noget med beslaget at gøre, men derimod hvilke fastgørelses-remedier du bruger. ![]() Brug de rigtige, og så er der intet problem. M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
||
Der er jeg desværre nød til at rette dig, for hvis du sammenligner 1305'ern med efw 8405, har den et bedre og større dækningsområde på væggen end 1305'ern. Og det gælder specielt på skrøbelige vægge såsom ældre murstensbygninger hvor alt smuldre så snart du gør det mindste..
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Det er stadig befæstigelsegrejet, som afgør om tingene bliver hængene - ikke så meget muren!
M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
||
Ja det har du ret i, men samtidig hvor stort et areal det kan blive befæstiget på ;-) ..
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg har været med til at hænge et 45 kg Bang & Olufsen TV op på en gipsvæg, med samme areal som et 1305 - intet problem!
M.v.h.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |