|
vægbeslag til 55VT50 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Silenty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det kan sagtens lade sig gøre, det giver jeg dig gerne ret i. Og gips er nok også noget at det nemmeste af få befæstigelsesmateriale til, hvor det skal være noget. Mursten som smuldre ved det mindste er noget sværre, men kan stadig lade sig gøre. Det er dog nemmere, hvis du har et større areal at montere på :-)
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Du skal blot have noget "ekspanderende"...
M.v.h.
|
||
![]() |
||
Silenty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
|
Bruger skam også ekspanderende bolte når jeg montere i disse vægge, dog er det ikke altid nok i sådanne vægge når det vil smuldre i nogle af dem og ikke sidde så godt.. Derfor er areal en faktor stadig..
|
||
![]() |
||
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
|
http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/tv-tilbehor/vogels_thin-305_vagbeslag.htm
Redigeret af Mr. Anderson - 07-Maj-2012 kl. 18:11 |
||
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Problemet er bare at strømstikket så ikke kan være der, når det rager 2,5 cm bagud. Alternativt skal man sætte et vinkelstik på strømkablet... M.v.h.
|
||
![]() |
||
|
Der er jo allerede vinkelstik på, findes der alternative vinkelstik end det der allerede medfølger til vt50'ern? VT50'erns model er 0,5 cm fladere end g20'erens så ved ikke hvor flade de kan blive :D
|
||
![]() |
||
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
|
[QUOTE=Silenty] Mange tak.. Fik det til en meget god pris hos proshop (17598,-)..
-
her koster den da 23.999 Kr.
![]() |
||
![]() |
||
Jeden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 51 |
|
Jeg får snart et 50" VT50. Selvom jeg ikke har modtaget det endnu, ville jeg være på forkant og bestilte et vægophæng. http://www.av-cables.dk/vaegbeslag/vaegbeslag_37_63/ultra_slim_vaegbeslag_til_40_63_4623_da.html Men kan da se at det kan blive et problem ifm. strømstikket. Hvis jeg bruger dette ophæng kommer det jo rigtig tæt på væggen. Frygter lidt jeg har været lidt for ivrig da jeg bestilte det |
||
![]() |
||
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
|
Man kunne kun købe det til den lave pris fra 18.-20. april. Ifølge Proshop steg prisen på grund af forhøjet indkøbspris, hvilket lyder lidt underligt. Måske skyldes det en fejl i prisen fra Panasonics side, som Proshop har været hurtig til at udnytte? Det er usædvanligt at give over 25 % rabat på en helt ny vare som lige er kommet på markedet. Det kan måske også hænge sammen med at Panasonic ikke har kunnet levere 50VT50 på grund af komponentfejl, og derfor har tilbudt 55VT50 til en lavere pris.
|
||
![]() |
||
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
|
Du kan godt bruge ophænget, men du er så nødt til at sætte afstandsstykker på skruerne så TV'et kommer længere ud fra væggen.
|
||
![]() |
||
Jeden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 51 |
|
Så skal det være nogle lange skruer. Men jeg må jo forsøge mig frem.
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Hvad er det for noget med strømstikket? På et GT/VT30 rager da ikke så langt ud.. Det tynde ophæng fra HN kan sagtens bruges på GT/VT30.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |