|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() Sendt: 28-Juli-2009 kl. 00:32 |
Godaften!
Nogle der ved hvilke vægbeslag der ville passe til mine satellithøjttalere? De bagerste skal peges ned mod hotspot, så derfor skal jeg bruge sådan nogle beslag. De skal passe til XTZ 80: http://www.xtz.se/produkt.php?allmant=true&produkt=37 Nogle der kan komme med et par god forslag? ![]() Så nogle et sted til omkring de 200 kr. stk. men kan ikke huske hvor. Redigeret af ladiesman217 - 28-Juli-2009 kl. 00:42 |
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Hejsa Burde disse omnimount beslag ikke kunne klare jobbet for dig? |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehoer/hoejttaler/vm_ acoustics_w05_vaegbeslag_hvid.htm Det er desværre lidt svært at finde dem billigere. Er selv på jagt efter 2 stk til mine Focal 706 speakers som skal op og hænge inden så længe. |
|
![]() |
|
StueGnu ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Prisen på beslagene fra hfk er angivet per sæt, så det passer jo fint med trådstarters ønske
![]() |
|
![]() |
|
Losty ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
haha kanon, det havde jeg slet ikke set
![]() |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
Kæft de der fra Omnimount er ellers lækre!!
![]() Men dem fra HFK? Kan se de beslag slet ikke ville passe til mine speakers, så skruer man beslaget ind bag i selve højttaleren? Altså ind i træet? ![]() ![]() Bare nitten dem du linker til Losty, kun fås i hvid da mine speakers er sorte, og de andre som sælges i sorte, de er kun usynlige med speakers der er mere end 17 cm. brede ![]() Redigeret af ladiesman217 - 29-Juli-2009 kl. 11:56 |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehoer/hoejttaler/vm_ acoustics_w1_vaegbeslag_w1_-_bred.htm <-- De findes nu også i sort, men hvilken farve er din væg? Og hvordan vil du ellers hænge dine højttalere op uden at borde i dem? :) Mine højttalere vejer lige over 8kg, så tror nok bare at det bliver dem fra HIFIklubben af i hvid (som min væg også er). |
|
![]() |
|
Chrizzy ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
![]() |
slet dette
Redigeret af Chrizzy - 29-Juli-2009 kl. 18:18 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg troede bare man kunne finde nogle der passede til det beslag der allerede var i højttaleren ![]() Men jeg har fundet på en anden løsning, så det sparede mig lige for 400 kr. ![]() |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
avconnection sælger også nogle Vogels beslag ved ikke om de er noget værd. Også et enkelt Audiovector der ligner det i HFK
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Hfk's beslag er.. yderst grimme, efter min mening.
![]() |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |