recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - vægbeslag til G20
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketvægbeslag til G20

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2010 kl. 23:25
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Mit 50G20 hænger med dette beslag: http://www.av-connection.dk/?PNo=V-EFW8305S :Vogels EFW 8305 - For at stik kunne være der bedre blev der sat to stk afstands-dutter på hver skrue. Selv med dem på hænger tv'et fint ind til væggen. Har købt nogle vinkel-HDMI-stik så de heller intet problem. Samtidig er strømstikket vinklet 90 grader, så det er der også fin plads til.

ja det ser ud til at være et okay beslag og i beskrivelsen står der 2,5 cm til væg - så det tæt som du også selv beskriver. tror bare jeg får problemer med diverse andre stik, scart/Wii og Component/Xbox360.

har set på dette beslag som i beskrivelse siger 3,5 cm til væg, passer den til tv'et?

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19682
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2010 kl. 23:31

For at stik kunne være der bedre blev der sat to stk afstands-dutter på hver skrue. Selv med dem på hænger tv'et fint ind til væggen. Har købt nogle vinkel-HDMI-stik så de heller intet problem. Samtidig er strømstikket vinklet 90 grader, så det er der også fin plads til.

What, vender stikkene ikke nedad?

Jeg bliver mere og mere glad for min 427'er - omend stikkene kan være lidt besværlige at finde.....

Klaus
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1759
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2010 kl. 12:25
Oprindeligt skrevet af Stay_Bamboocha Stay_Bamboocha skrev:

Mit 50G20 hænger med dette beslag: http://www.av-connection.dk/?PNo=V-EFW8305S :Vogels EFW 8305 - For at stik kunne være der bedre blev der sat to stk afstands-dutter på hver skrue. Selv med dem på hænger tv'et fint ind til væggen. Har købt nogle vinkel-HDMI-stik så de heller intet problem. Samtidig er strømstikket vinklet 90 grader, så det er der også fin plads til.

ja det ser ud til at være et okay beslag og i beskrivelsen står der 2,5 cm til væg - så det tæt som du også selv beskriver. tror bare jeg får problemer med diverse andre stik, scart/Wii og Component/Xbox360.

har set på dette beslag som i beskrivelse siger 3,5 cm til væg, passer den til tv'et?

Der er ikke plads til scart. Dette var min løsning da jeg alligevel skulle have ledninger gemt af vejen. Men man kan vist også få en 90 graders scart-dims? 

Og bare lige for at vise hvor langt det stikker ud igennem hullet.

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

For at stik kunne være der bedre blev der sat to stk afstands-dutter på hver skrue. Selv med dem på hænger tv'et fint ind til væggen. Har købt nogle vinkel-HDMI-stik så de heller intet problem. Samtidig er strømstikket vinklet 90 grader, så det er der også fin plads til.

What, vender stikkene ikke nedad?

Jeg bliver mere og mere glad for min 427'er - omend stikkene kan være lidt besværlige at finde.....

Klaus

Nej, stikkene vender ikke nedad desværre. De vender lige ud, så der må man lige tilkøbe lidt vinkelstik. Desværre.

Redigeret af RuneH - 15-Juli-2010 kl. 12:27
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
DjonDjoe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Juni-2004
Point: 266
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2010 kl. 20:02
Hvordan monterer man tre vinklede HDMI stik, når de sidder lige under hinanden bag TV'et? Kommer de så ikke til at gå ind over hinanden?
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2010 kl. 21:18
Oprindeligt skrevet af DjonDjoe DjonDjoe skrev:

Hvordan monterer man tre vinklede HDMI stik, når de sidder lige under hinanden bag TV'et? Kommer de så ikke til at gå ind over hinanden?
Du kan fx. bruge denne
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-August-2006
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2010 kl. 21:23

Det bliver nok svært, men du kan i hvert fald bruge det øverste og nederste. Det øverste ved at vende ledningen opad og så ned igen i en bue. Alternativet er at bruge en reciever (surround forstærker), og så nøjes med at bruge et hdmi stik i TV´et og lade resten gå i recieveren, som en slags switch... eller tager jeg helt fejl. Det er i hvertfald den metode jeg vil benytte når jeg når dertil.
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2010 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af Bornholmeren Bornholmeren skrev:

Det bliver nok svært, men du kan i hvert fald bruge det øverste og nederste. Det øverste ved at vende ledningen opad og så ned igen i en bue. Alternativet er at bruge en reciever (surround forstærker), og så nøjes med at bruge et hdmi stik i TV´et og lade resten gå i recieveren, som en slags switch... eller tager jeg helt fejl. Det er i hvertfald den metode jeg vil benytte når jeg når dertil.
Kig på min løsning ovenover ? Smile
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3849
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2010 kl. 22:33
Jeg har købt 270 graders HDMI stik fra eBay til ca. kr.16 (og det skal være 270 graders stik til Panasonic) : http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270564972173&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:DE:1123#ht_3035wt_912

Hov - sidder stikkene vandret på en G20 ? Som I kan se sidder de lodret på min X20

Redigeret af kim.t - 15-Juli-2010 kl. 22:50
Til top
DjonDjoe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Juni-2004
Point: 266
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2010 kl. 08:38
Mener stikkene sidder vandret, så det er vel kun prospects løsning der har en chance for at virke, hvis man har 2+ HDMI stik, der skal sættes i?

Men ved 3 stik der skal være der, fylder de så overhovedet ret meget mindre, end hvis man bare satte HDMI stikkene i normalt?

Redigeret af DjonDjoe - 16-Juli-2010 kl. 08:40
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2010 kl. 15:44
Stikkene på g20 er vandrette og sidder i rækkefølge.  Man kan selvfølgelig også vælge en 270gr adapter så fx det øverste kabel går opad
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu