|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
|||
har set på dette beslag som i beskrivelse siger 3,5 cm til væg, passer den til tv'et?
|
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19682 |
![]() |
|||
What, vender stikkene ikke nedad? Jeg bliver mere og mere glad for min 427'er - omend stikkene kan være lidt besværlige at finde..... Klaus |
||||
![]() |
||||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() |
|||
Der er ikke plads til scart. Dette var min løsning da jeg alligevel skulle have ledninger gemt af vejen. Men man kan vist også få en 90 graders scart-dims? ![]() Og bare lige for at vise hvor langt det stikker ud igennem hullet. ![]()
Nej, stikkene vender ikke nedad desværre. De vender lige ud, så der må man lige tilkøbe lidt vinkelstik. Desværre. Redigeret af RuneH - 15-Juli-2010 kl. 12:27 |
||||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||||
![]() |
||||
DjonDjoe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() |
|||
Hvordan monterer man tre vinklede HDMI stik, når de sidder lige under hinanden bag TV'et? Kommer de så ikke til at gå ind over hinanden?
|
||||
![]() |
||||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
|||
|
||||
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
||||
![]() |
||||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3849 |
![]() |
|||
Jeg har købt 270 graders HDMI stik fra eBay til ca. kr.16 (og det skal være 270 graders stik til Panasonic) : http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270564972173&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:DE:1123#ht_3035wt_912
Hov - sidder stikkene vandret på en G20 ? Som I kan se sidder de lodret på min X20
Redigeret af kim.t - 15-Juli-2010 kl. 22:50 |
||||
![]() |
||||
![]() |
||||
DjonDjoe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() |
|||
Mener stikkene sidder vandret, så det er vel kun prospects løsning der har en chance for at virke, hvis man har 2+ HDMI stik, der skal sættes i?
Men ved 3 stik der skal være der, fylder de så overhovedet ret meget mindre, end hvis man bare satte HDMI stikkene i normalt? Redigeret af DjonDjoe - 16-Juli-2010 kl. 08:40 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Stikkene på g20 er vandrette og sidder i rækkefølge. Man kan selvfølgelig også vælge en 270gr adapter så fx det øverste kabel går opad
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |