|
Vægbeslag til højtaler - hvor købes?? |
Besvar |
Forfatter | |
julle.p
Super bruger Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Maj-2012 kl. 21:28 |
Hej alle.
Håber i kan hjælpe mig med at finde nogle gode vægbeslag til mine højtallere. De 2 fronthøjlere sidder kun med én skrue. De 2 baghøjtalere sider med to skruver, hvor afstanden mellem de to huller er 70mm. Højtaler-mærke: Paradigm Cinema 90 CT v.3. De vejer under 5 kg stykket. Krav: - Skal være sorte. - Jeg vil gerne kunne rotere højtalerene til siden samt op / ned. - Skal helst være pæne... Jeg har vedhæftet nogle gamle beslag jeg engang selv lavede. Jeg søger jo noget lignende, men det må også gerne kunne tippes op og ned... Håber i kan hjælpe. Redigeret af julle.p - 21-Maj-2012 kl. 21:30 |
|
Mvh. Alex
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Google er din ven
Den her må passe til den med de to huller
Redigeret af Kampus - 21-Maj-2012 kl. 21:41 |
|
julle.p
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har godt kigget på dem - Men det irriterer mig lidt, at jeg ikke kan få samme design på front og baghøjtalere...
Nogle der ved om der ligger nogle fysiske butikker i 2800 Lyngby som har vægbeslag? Lydportalen eller Hifiklubben - mon de har et udvalg hjemme? |
|
Mvh. Alex
|
|
julle.p
Funktioner
Tak(0)
|
Alternativt kunne man måske finde nogle der passer til de der 60mm holes, som er i begge højtalere?
|
|
Mvh. Alex
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19518 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://www.av-cables.dk/vaegbeslag/hoejttalerbeslag/vogels_vlb_500_vaegbeslag_til_hoejttalere_5_kg_2178_da.html Klaus |
|
julle.p
Funktioner
Tak(0)
|
Sætter man dem mon bare på med 2 skruer, som skærer sig i plastikket? Der er ikke skruemønster i, men blot et hul.
|
|
Mvh. Alex
|
|
julle.p
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har købt disse:
http://www.audiotekh.co.uk/products/Microphones-Euromet,-BS%7B47%7DW%252d2-Utility-Swivel-Bracket,-finished-in-black.html De koster knap 200 kr pr beslag incl forsendelse. De passer til de bagerste højtallere og så skal man lige borer et enkelt hul til de forreste højtallere. De er rigtig solide. |
|
Mvh. Alex
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |