recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vægbeslag til LG c1 55 og 65"?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vægbeslag til LG c1 55 og 65"?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sorensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2007
Status: Offline
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vægbeslag til LG c1 55 og 65"?
    Sendt: 24-November-2021 kl. 22:21
Hvad skal jeg vælge?
Tak
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 00:02
Vælg Vogels slim 405 og 505 beslag. Tæt på væg med vippefunktion og i kraftigt metal.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 11:28
Vi valgte et beslag fra Biltema til vores nye 55", virker fint og har også vippefunktion.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2021 kl. 00:20
Jeg købte et i Jem&fix for 99 kr til mit 65" B1
Ning
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu