|
Vægbeslag til LG Oled |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Glenn-Haderslev
Super bruger Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det let at komme til usb og hdmi indgange?
|
|
PS5
LG Oled C7 Tangent Prestige + Cambridge CXA80 |
|
Sunbao
Bruger Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Middelfart Status: Offline Point: 79 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvad gør det bedre ? Og det fra Jem og fix tager også fint 65 de har blot ikke skrevet det men og 65 er jo samme vesa som 55
|
|
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et lille DIY projekt. Alternativ til vægophæng. Så er det til at komme til. Standen drejer i foden. |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor svært kan det være, hvis man ikke har helt specielle krav. Jeg har haft det samme vægbeslag fra Harald Nyborg siden jeg købte mit Pioneer XD428 for - jeg ved snart ikke hvor mange år siden. Jeg mener der har hængt 13 forskellige fladskærms TV - og fra 42 - 65 tommer TV.
Bevares, det er ikke klinet op af væggen, og det passer mig fint, for dels vil jeg gerne have at mit TV kan få lidt luft, og dels kan TV´et vippes en anelse hvis jeg rodder med lidt stik bagtil. Desuden er der et indbygget vaterpas i beslaget. |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Glenn-Haderslev
Super bruger Oprettet: 09-August-2013 Sted: Haderslev - DK Status: Offline Point: 275 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hother , Kan det godt bruges til LG oled? Fortrækker nemlig også lidt luft fra tv til væg da jeg tit bruger usb indgangen
Redigeret af Glenn-Haderslev - 09-Februar-2019 kl. 17:59 |
|
PS5
LG Oled C7 Tangent Prestige + Cambridge CXA80 |
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har meget svært ved at tro, at beslaget ikke også kan benyttes til et LG. Beslaget er særdeles fleksibelt.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
DiscomanDK
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1417 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det fra Thansen kommer præcist ligeså tæt på, hvilket er 1,5CM. Dit er da rigtig flot, kan godt forstå du er glad for det. Det designmæssige i beslaget er der tænkt virkelig meget over. Hvad er det nu lige for en historie det minder mig om.. Nå jo, kejserens nye klæder. Om det beslag så var lavet af guld, så er det ligegyldigt da det aldrig er noget du ser. Og drop hele snakken om kvaliteten, det er jern og det skal holde 14kg, begge beslag er opgivet til 40kg, og det er ikke noget der bliver slidt eller bare går i stykker. God weekend. |
|
Sunbao
Bruger Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Middelfart Status: Offline Point: 79 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samme beslag som jeg anbefaler fra Jem og fix jo samme kæde ejer
|
|
Samsung_M
Super bruger Oprettet: 27-Januar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg låner lige tråden - hvor højt har I valgt at montere jeres TV? (her menes TV-kiggeri fra normal "sofa-sidde-højde")....
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |