recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vægbeslag til Medion 32" MD31133
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVægbeslag til Medion 32" MD31133

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dr.jesper Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Vægbeslag til Medion 32" MD31133
    Sendt: 29-Maj-2006 kl. 13:11
Hej Alle

Jeg kom lige til at købe Aldis Medion MD 31133 til 8200. Det funker fint bortset fra at man ser hvor dårligt TDC kabelsignal er.
Jeg har 2 spørgsmål:
1. Jeg mangler et simpelt vægbeslag. Jeg har ikke kunne finde ud af om det er Vesa kompatibelt. Er der nogle der kan hjælpe med hvad der passer pg hvor det er bedst/billigst

2. Hvad kan man gøre for at forbedre antennesignalet. Min kone er nok ikke meget for flere apperater, så helst noget uden selectorboks

Hilsen
Jesper

Til top
calu Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Oktober-2003
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2006 kl. 13:44

Oprindeligt skrevet af dr.jesper dr.jesper skrev:

1. Jeg mangler et simpelt vægbeslag. Jeg har ikke kunne finde ud af om det er Vesa kompatibelt. Er der nogle der kan hjælpe med hvad der passer pg hvor det er bedst/billigst

Hej Jesper

Kig evt. på SMS VESA 200 fra HIFI klubben til 699.

Dette har jeg købt til mit 32". Fordelen ved dette beslag, synes jeg, frem for dem fra bl.a. Vogel, er at afstanden mellem hullerne i vægbeslaget er store, hvilket giver en meget solid ophængning, da momentet fordeles på en stor flade. 

calu

Til top
jnvir Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2006 kl. 14:50

Oprindeligt skrevet af dr.jesper dr.jesper skrev:

Hej Alle

Jeg kom lige til at købe Aldis Medion MD 31133 til 8200. Det funker fint bortset fra at man ser hvor dårligt TDC kabelsignal er.
Jeg har 2 spørgsmål:

2. Hvad kan man gøre for at forbedre antennesignalet. Min kone er nok ikke meget for flere apperater, så helst noget uden selectorboks

Hilsen
Jesper

Hvis dit kabelsignal er dårligt, skal du fejlmelde det.

Redigeret af jnvir - 29-Maj-2006 kl. 14:52
Til top
Hermes Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-April-2006
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2006 kl. 17:40

Hejsa

Mine forældre har lige købt ovennævnte (Medion MD 31133) til sommerhuset. Umiddelbart et OK TV når man nu ikke er den store entusiast.

De har dog behov for en "arm" til ophæng der gør at TV'et kan vinkles ca. 35-40 grader til siden.

Nogen der kender en sådan (og som ikke nødvendigvis koster en halv arm )??

På forhånd tak.

Hermes

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu