|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
o0Pedersen0o ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 15-Maj-2009 kl. 10:53 |
Hej derude.
Jeg skal til og flytte til Århus i Lejligheden. Jeg skal derfor finde det perfekt ophæng til mit fladskærms tv. Min fladskærm er et Panasonic TX-32LE7FA. Jeg vil gerne have et vægbeslag så jeg kan dreje mit fjernsyn 90 grader til den ene side, da min sofa står vinkelret på den væg, hvor mit fjernsyn skal hænge, så jeg vil gerne, at mit fjernsyn skal kunne drejes 90 grader, så det komme til at kunne være ud for sofaen.. er der nogle der har nogle gode forslag? Har selv forhørt mig om Vogels 6345, men den kan ikke drejes nok. Håber på hjælp. Venlig Hilsen Thomas |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Du skal da have dig et SMS Flatscreen WM 3D hvis ikke du kan prutte dig ned i pris hos hifiklubben, er de set på nettet til lidt over en tusse. Men et supergodt beslag, har det selv til min skærm i soveværelset. Om det er nok til du kan dreje din skærm 90 grader afhænger af bredden på din skærm, men da du kan få skærmen 50cm udfra væggen må det være sansynligt. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
o0Pedersen0o ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Hvordan finder jeg ud af, om den passer til lige præcis mit type fjernsyn?
|
|
![]() |
|
Kasperp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Næstved,Denmark Status: Offline Point: 233 |
![]() |
Kigger i din manual og ser om det er vesa kompatibelt, hvilket det med 99,9% sikkerhed er :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Det kan jeg simpelthen ikke se noget om i min manual. Har kigget igennem 2 gange ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |