|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kane ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() Sendt: 23-Juni-2010 kl. 13:28 |
Hej
Jeg skal have hængt mit snart halvgamle plasma op på væggen og det skal ikke være for dyrt. Jeg kan huske en gammel tråd, hvor folk anbefalede dette http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8874&n=30100 Stevision beslag fra Harald Nyborg til 299 kr.
Desværre ser dette ikke ud til at kunne dreje skærmen, men på den anden side tror jeg ikke jeg får brugt drejefunktionen.
Har I gode erfaringer med dette beslag, eller kan i anbefale andre til ikke meget over 500 kr?
mvh Kane
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Til prisen får du nok ikke noget bedre og mere solidt end HN beslaget. Men ellers har de da beslag i byggemarkeder og varehuse til nogenlunde samme pris.
HN beslaget har iøvrigt kostet 250 kr lige siden jeg for 3 år siden gav 300 kr, og nu er det sørme steget igen til 300... Redigeret af Kampus - 23-Juni-2010 kl. 13:36 |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() |
Jeg blev via dette forum anbefalet at købe sådan et vogels vægbeslag .
Det er meget nemt at sætte op, passer fint til mit panasonic TH-50PZ800 og koster i dag under 500kr. Se priser her . Glemte at nævne at det hverken kan dreje eller tilte. Redigeret af Dorf - 23-Juni-2010 kl. 13:41 |
|
![]() |
|
Kane ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
Tak for de hurtige svar. Designmæssigt kan jeg en smule bedre lide den fra vogels, men når man alligevel ikke kommer til at kunne se beslaget for tv'et hælder jeg mest til det fra Harald Nyborg.
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3849 |
![]() |
Hvis du skal have et drejebeslag skal du op i en anden pris. Her er et Vogels 8325 (som kan dreje 45 grader til hver side). Har selv et 8225:
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Kim.t: Er du glad for dit 8225? Efter at have tænkt det igennem igen, vil jeg nok gerne have et drejebeslag.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |