|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lmdheeb ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 17-September-2009 kl. 08:52 |
Hej Jeg har et Samsung LE32B535WXXE som jeg gerne vil have op og hænge på væggen. Har lidt svært ved at gennemskue hvilken vægbeslag jeg skal vælge... Nogle som har erfaringer de vil dele :-) På forhånd tak /Henrik
|
|
![]() |
|
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Hej Henrik Først bliver du nød til at fortælle os om det skal sidde ind til væggen eller om det skal kunne trækkes ud. Men du kan da kigge på disse Connectech beslag hos klik1stik.dk Redigeret af Don Pedro - 17-September-2009 kl. 12:15 |
|
Hilsen Don P.
|
|
![]() |
|
lmdheeb ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
jeg tror at et beslag som kan trækkes ud / tiltes vil være optimalt .. hvordan mht et off. samsung kontra et ukurant fabrikant ? Mvh Henrik
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
Camel-light ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2010 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Du kan blot bruge denne guide - du skal blot kende vægten på dit TV samt hulafstanden (altså måle mellemrummet med skruehullerne til beslaget bag på dit TV):
Det er sgu lidt smart
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |