|
vægbeslag til Samsung f6400 46 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juni-2016 kl. 07:50 |
Lavede lige en studehandel med konen.
er stadig ikke super glad for den X85C jeg købte til stuen, og hun ville have et TV i køkkenet, så X85 ryger på kontor, og OLED i stuen bag projektoren og så ryger mit GAMLE F6500 Samsung (VESA400x400) 46" op i køkkenet.. ledte egentligt efter 32" men konen mente sagtens væggen kunne bære 46".. så er det beslags jagt, har været VOGEL Mand i lang tid, til både projektorer og andet, men stod med et 2000krs beslag i hånden, og tænkte, at det egentligt ikke var noget specielt. Stod så i haraldnyborg, hvor jeg har det gamle WIRE beslag tv´et hang med. og så dere 46" beslag som kan hives ud... http://www.harald-nyborg.dk/p11205/vaegbeslag-lpa36-443a-32-55 er der nogle der kender noget til det? er det noget værre lort, eller er det ok? ved de har noget til 595kr som er lidt mere premium, men vil gerne have noget der ikke kommer langt fra væggen, da det er et af de sidste ikke super tykke tv. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |