|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kimberlim ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: Denmark, 7760 Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 27-December-2007 kl. 17:02 |
Hej, jeg har købt et ældre Sony Surround sæt, men desværre var der kun gulv"fødder" med Ville gerne have de originale vægbeslag, men kan ikke rigtig finde dem.. Hvem forhandler udgåede ting? Drejer sig om SS-MS7 modellen |
|
![]() |
|
Kimberlim ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: Denmark, 7760 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Har nu fundet frem til at sættet jeg skal bruge hedder "WS-WV10C" men er udgået, og erstattet med et sæt der hedder "WS-WV10D" istedet. Og kan ikke bruges, da der kun er 1 beslag med, istedet for 3 forskellige.. Smart lavet, uden at have lavet ekstra sæt af de gamle :(
|
|
![]() |
|
Hans Henrik Han ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg står i lignende situation. Har du fundet frem til noget der kan bruges? Evt. nogle uorginal. Jeg tror stadig WS-WV10C kan købes i andre lande end Danmark. Men har endnu ikke fundet nogle forhandler. Redigeret af Hans Henrik Han - 08-Januar-2008 kl. 15:59 |
|
![]() |
|
Helmig ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Hvorfor er det at WS-WV10D ikke kan bruges? Har downloadet en brugermanual her: http://pdf.crse.com/manuals/4246719031.pdf Og syntes da det ser fornuftig ud... Redigeret af Helmig - 09-Januar-2008 kl. 21:33 |
|
Mvh
Helmig |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |