|
Vægbeslag til x10y |
Besvar |
Forfatter | |
matthaus
Bruger Oprettet: 30-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
Emne: Vægbeslag til x10y Sendt: 09-Februar-2010 kl. 23:20 |
Hej
Skal ud og have mig et vægbeslag til x10y, men vil jo helst komme hjem med et der passer, så hvad er det jeg skal vide i butikken når de spørger, for det er vel ikke nok jeg siger det er et 42" tv? |
|
matthaus
Sendt: 12-Februar-2010 kl. 10:35 |
Ingen som kan fortælle hvad beslag der passer til x10y?
|
|
vasif
Guld medlem Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
Sendt: 12-Februar-2010 kl. 10:51 |
Vægbeslaget skal understøtte Vesa 400x300
Blandt andet kan dette bruges: http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8874&n=30100 De fleste vægbeslag er opbygget på samme måde, og kan dermed bruges til dit Tv. Du har et beslag, som først skrues fast på væggen. De to skinner skruer du så på fjernsynet, alt afhængig af hvor hullerne på fjernsynet er. Der medfølger skruer med, men måske skal du ud og købe seperate skruer, og evt. Rawplugs. Efter du har skruet skinnerne på fjernsynet, så hægter du bare Tv fast til det beslag som du har skruet fast på væggen. Meget enkelt:) Husk, der er typisk ingen grund til, at købe de helt dyre beslag, medmindre det skal kunne drejes og lignende. Dem fra Harald Nyborg klarer faktisk jobbet fint. De hænger måske en lille smule mere ud fra væggen, end måske andre lidt dyrere beslag, og helt kønt er det ikke, men på den anden side, er det vel ikke noget der i sidste ende betyder helt vildt. Det er dog op til dig:) |
|
matthaus
Sendt: 12-Februar-2010 kl. 11:45 |
super, mange tak for hjælpen...
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |