|
Vægbeslag, totalt uvidende, hjælp søges. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-April-2012 kl. 15:58 |
Jeg har et 51" Samsung PS51D535 som jeg betænker at hænge op, i stedet for at have det stående på foden. ( lige nu hænger min center over TV'et, og jeg tror jeg vil få et bedre lydbilede ved at flytte den ned under TV'et, på møblet hvor tv'et står nu... ) Jeg er dog fuldstændig blank når det kommer til ophæng af TV, så jeg søger lidt råd til samme... ( ved godt der er en søge funktion, men ville gerne have lidt hjælp her i tråden, da resultaterne er ret diffuse, og oftest drejer sig om slim beslag ). 1. Beslaget skal ikke være ultra slim, da TV'et har bagudvendte stik. Det er heller ikke nødvendig pga det estitiske... Det skal heller ikke kunne vinkles..... 2. Det skal hænge på en væg i et gammelt hus, så væg kvaliteten er, hmm, svingende. Er der noget at være opmærksom på her? 3. Er der andet at være opmærksom på? TIA for tips, tricks og links! |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så er HN vægbeslaget det du skal satse på. Har det selv og det er monteret på en tvivlsom bræddevæg med krydsfiner på begge sider. For at beslaget ikke løsner sig, er der boret gennemgående bolte igennem og sat metalskinner på den anden side af væggen i soveværelset. Og nu render beslaget ingen steder. Fordelen er den store plade hvor der er mulighed for at finde fæste i en af hullerne.
|
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak K, ser fornuftigt ud, der er ihvertfald huller nok til at finde en fire fem skruer der kan få ved i min gamle væg....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |