recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vægbeslag, totalt uvidende, hjælp søges.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vægbeslag, totalt uvidende, hjælp søges.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vægbeslag, totalt uvidende, hjælp søges.
    Sendt: 09-April-2012 kl. 15:58

Jeg har et 51" Samsung PS51D535 som jeg betænker at hænge op, i stedet for at have det stående på foden. ( lige nu hænger min center over TV'et, og jeg tror jeg vil få et bedre lydbilede ved at flytte den ned under TV'et, på møblet hvor tv'et står nu... )

Jeg er dog fuldstændig blank når det kommer til ophæng af TV, så jeg søger lidt råd til samme... ( ved godt der er en søge funktion, men ville gerne have lidt hjælp her i tråden, da resultaterne er ret diffuse, og oftest drejer sig om slim beslag ).

1. Beslaget skal ikke være ultra slim, da TV'et har bagudvendte stik. Det er heller ikke nødvendig pga det estitiske... Det skal heller ikke kunne vinkles.....

2. Det skal hænge på en væg i et gammelt hus, så væg kvaliteten er, hmm, svingende. Er der noget at være opmærksom på her?

3. Er der andet at være opmærksom på?

TIA for tips, tricks og links!

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 16:21
Så er HN vægbeslaget det du skal satse på. Har det selv og det er monteret på en tvivlsom bræddevæg med krydsfiner på begge sider. For at beslaget ikke løsner sig, er der boret gennemgående bolte igennem og sat metalskinner på den anden side af væggen i soveværelset. Og nu render beslaget ingen steder. Fordelen er den store plade hvor der er mulighed for at finde fæste i en af hullerne.
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 19:38
Tak K, ser fornuftigt ud, der er ihvertfald huller nok til at finde en fire fem skruer der kan få ved i min gamle væg....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu