|
Vægbeslag |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jakob ebj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2012 Sted: Hesselager Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Marts-2012 kl. 13:10 |
Hej
Jeg har et Sony KDL40W5500 VESA 300, som skal monteres på et drejeligt vægbeslag. Beslaget skal kunne dreje min. 45 grader og tiltes. Jeg vil helst have et tilt der ikke kræver værktøj/fingerskruer/lign., men det kommer an på prisen. Jeg har fundet det her Vogels, som ser ud til at opfylde behovet. Synes bare det er mange penge... Har kigget lidt i Harald Nyborg og Biltema, men vil gerne have jeres input. Kunne I nævne nogle alternativer? Pft. /Jakob
|
|
![]() |
|
jakob ebj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2012 Sted: Hesselager Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen der kan anbefale et prisbilligt vægbeslag til en 40" med drej og tilt?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |