recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vægbeslag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vægbeslag

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2020 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Jeg har købt et beslag i Jem&fix til 99 kr til mit nye LG65b9
Den gør at forsiden af skærmen sidder 7,7 cm ud fra væggen. 
Tror der er fint plads til kabler i de bagudvendte stik hvis man benytter vinkede stik.. 
Det her? Det ville jeg aldrig hænge et dyrt TV op i.

Nej det er den til 98😁
Ser fornuftig ud.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2020 kl. 00:00
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

For dårligt.

Har du prøvet det?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2020 kl. 11:42
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

For dårligt.

Har du prøvet det?


Klaus

Det ligner det der i en overgang var org tilbehør til samsung tv, bestemt ikke for dårligt, og med vægt grænse på 50KG kan det sagtens bære de fleste fladskærme
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2020 kl. 12:55
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

For dårligt.

Har du prøvet det?


Klaus
Med et vesa mål på 300 x 200 på et 145 x 85 cm stort TV, vil jeg altså gerne ha mit TV spændt fast på væggen.
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2020 kl. 19:21
Jeg har også købt og monteret utallige TV-ophæng hos Harald Nyborg, f.eks. dette:

som godt nok ikke lige er på lager i øjeblikket...

Alt efter størrelsen, findes der også andre modeller:


Hvis det var ét, der skulle trækkes ud fra væggen, ville jeg nok vælge et fra Vogels, som er kram, og betyder noget, hvis det skal bevæges jævnligt...


Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
Steen F. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen F. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2020 kl. 03:36
Jeg har besluttet mig for et Vogels 3345 ophæng. Men passer det overhovedet på et LG B9? Se billede.
På B9 er der ingen monteringshuller på hele den øverste del af tv'et. Så dvs. at de lange lodrette stænger skal monteres i den nederste halvdel på tv'et. Det ser ikke umiddelbart ud til at kunne gå an...?! Og selve armen på ophænget ser ud til at kunne ses under tv'et når man sidder foran. Som om det simpelthen ikke er designet til et OLED. Der står Vesa 300x200 i manualen til tv'et. Men måske kan det lade sig gøre alligevel?






Redigeret af Steen F. - 30-Juli-2020 kl. 03:40
LG B9 55" OLED, Panasonic DMR-BCT950, Fastspeed fiber 1000/1000 Mbit, Cambridge Audio Azur 851A, NAD C521, B&W 603 S2, Sonos ZP90, Samsung Galaxy S23 Tidal
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2020 kl. 09:28
Det er ikke anderledes end du bare ikke kan sætte boltene højere oppe end der hvor der huller i TV’et til det. Beslaget skal sidde bag på TV’et ligesom på billedet.
Til top
Steen F. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen F. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2020 kl. 02:42
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Det er ikke anderledes end du bare ikke kan sætte boltene højere oppe end der hvor der huller i TV’et til det. Beslaget skal sidde bag på TV’et ligesom på billedet.

Tak. Jeg har gennemskuet nu Smile
LG B9 55" OLED, Panasonic DMR-BCT950, Fastspeed fiber 1000/1000 Mbit, Cambridge Audio Azur 851A, NAD C521, B&W 603 S2, Sonos ZP90, Samsung Galaxy S23 Tidal
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu