recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - vægbeslag
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketvægbeslag

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
esbye Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-August-2009
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Emne: vægbeslag
    Sendt: 17-Marts-2010 kl. 14:58
Halløjsa.

Vi står og skal til at have vores 40v5500 op at hænge på vægen. Vi skal have mulighed for at kunne dreje tv'et minimum 45 grader. 
Indtil videre har vi kigget lidt på http://www.av-connection.dk/?ML=1270 men det er jo ikke ligefrem billigt Dead 
Nogen der kan hjælpe os med nogle gode alternativer så vi har noget at sammenligne med når vi nu skal til at vælge? 
Er det ovenstående eksempel hovedløs luksus, eller er der noget fornuft i et sådant beslag? 

mvh den uvidende!
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2010 kl. 17:57
Vogels beslag er generelt dyre, men kvalitetsmæssigt i top, og designet er bestemt lækkert. Dog skal du nok være forberedt på, at et drejebeslag, som skal opfylde dit specifikke behov, generelt vil ligge i den højere ende rent prismæssigt, uanset om det er Vogels, eller noget andet. Almindelige beslag til en 40" skærm kan købes til 200 Kr, men så snart der er tale om drejebeslag, og så til en 40", jamen så er markedet indenfor dette en lidt dyrere fornøjelse. Jeg skal dog ikke afvise, at der måske findes en billigere løsning end det link du refererer til, men har dog ikke rigtig stødt på noget, hvor prisen er markant billigere.

Redigeret af vasif - 17-Marts-2010 kl. 17:58
Til top
esbye Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-August-2009
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 08:48
Tak for svaret. 

Rent fysisk har jeg kun set to forskellige drejebeslag der kan klare det. Vogels og så en eller anden anden som jeg ikke kan huske navnet på. Den var da også noget billigere, men den peb til gengæld også når man drejede på den og føltes generelt som noget makværk.
Jeg vil være helt sikker på at det ikke er noget makværk vi køber, eller at vi på anden måde går hen og fortryder købet senere. Derfor hælder jeg også rigtig meget til Vogel, men det er svært at være helt sikker når man ikke rigtig kender til alternativerne. 

Mvh Kim Esbye
Til top
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-April-2009
Point: 655
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 10:15
Købte selv Vogels sidste år. Et eller andet sted på nettet. Sparede en hel del i forhold til butikkerne.
Det var model EFV 6345. Det kan drejes 60 grader og også tildes, eller blot trækkes en halv meter ud fra væggen, så man kan se pukken i ishockey ;-)

Ville helst have haft motoriseret, men de gik ikke til 60 grader på det tidspunkt.

/B
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu