|
Væghøjttalere på væghylder? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2014 kl. 16:43 |
Jeg har allerede væghylder til center og surround til mine nuværende højttalere
Højttalere til vægmontering: Bliver lyden dårligere, hvis de står på væghylderne? Redigeret af jake51 - 10-August-2014 kl. 16:46 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du allerede har både hylder og højttalere, hvorfor prøver du så ikke bare? Om du efterfølgende er tilfreds med lyden er op til dig.
Jeg kan ikke lige se hvorfor lyden skulle blive hverken bedre eller dårligere af at højttalerne befinder sig på hylder, det skulle da lige være hvis højttalerne får konens nipsgenstande på samme hylde til at spille med.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Væghængt og stå på hylder er to sider af samme sag. Højttalerne skal bare være egnet til at være tæt på væg.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |