|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 395 |
![]() Sendt: 28-September-2010 kl. 16:15 |
Hej alle,
Efter at være flyttet vil jeg have mit Panasonic 37PV70 vægmonteret og har derfor købt et Hama vægbeslag ( http://www.hama.co.uk/portal/articleId*157343/action*2563;jsessionid=4ACA8E1A9EAACC94F2CA4DD7A1CB7700.tomcat_uk_lin26 ) men umiddelbart så passer det ikke. Jeg gik ud fra at TVet fulgte VESA standard, men det er som om at der er for langt mellem hullerne bag på TVet for skinnen er slet ikke så lang. Jeg har forsøgt at google og læse andre tråde om det og kan se det har været diskuteret massevis af gange, men synes bare det har forvirret mig mere og folk ikke rigtig kommer med entydige svar udover at anbefale det fra Harald Nyborg, men da jeg bor i Tyskland er det ikke en mulighed ![]() Skal jeg bytte det beslag eller kan jeg få det til at passe? Ellers, hvad vil I anbefale jeg køber istedet? Mange tak. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
![]() |
Napper man så ikke bare et XL beslag der supporterer op til VESA 800? http://www.hama.co.uk/portal/articleId*157344/action*2563 Klaus |
|
![]() |
|
Tubbe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: København Status: Offline Point: 206 |
![]() |
Det vil sige at dine huller i dit tv er over 40cm fra hinanden på et 37", det lyder af meget ?
|
|
![]() |
|
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 395 |
![]() |
Det kan selvfølgelig godt være det er de forkerte huller, som jeg kigger på, men synes kun at det giver mening hvis det er de fire. Jeg har taget et billede af det og markeret med rødt de steder, hvor jeg forventer at det er der beslaget skal spændes på.
![]() |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Ja det er de huller der skal bruges...
MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
![]() |
Den er god nok, en skinne i hver side i skruehullerne. Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
Så ser det ud til at være en bytter. Har taget et billede her af beslaget sammenlignet med TV.
![]() |
|
![]() |
|
abadabadoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Hej, Jeg har købt et beslag til min søn hos Harald Nyborg. Sønnen har også et 37PV70. Jeg skal høre ham ad om det passer til den. Jeg kunne eventuelt skaffe et beslag til dig og sørge for du får det.
|
|
![]() |
|
ole post ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
![]() |
der er er der lavet om på afstanden på de nye panasonic tv. og andre
så hvis man har et gammelt beslag skal der bores to nye huller. mener det er 2 cm. forskel.
|
|
Ole Hansen
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for tilbudet, men det koster det samme i porto til Tyskland som selve beslaget, men ellers mange tak. ![]() Jeg var nede for at bytte beslaget i dag og købe et nyt, men de havde ingen flat-mount til VESA 800x400. Det virker jo helt galt at jeg skal op i så stort et beslag til kun 37". Men det her skulle vel så passe? http://www.computeruniverse.net/products/90325097/d3/Produktbewertungen/hama-wandhalter-slim-schwarz.asp#InfoDataHeader Mange tak for hjælpen. Redigeret af Insaniac - 29-September-2010 kl. 14:37 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |