|
Vægophæng OLED55b6v |
Besvar |
Forfatter | |
khansen
Guld medlem Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Januar-2017 kl. 00:19 |
Hejsa,
Har netop fået dette dejlige tv, men er i tvivl om hvilket Vogel's beslag jeg skal bruge til det? Syntes der står lidt forskelligt når jer læser herinde og andre steder på nettet Skal bruge et beslag som blot skal hænge på væggen. Umiddelbart ville jeg mene det korrekte er "305 ultraThin", men kan se nogen siger man i stedet skal bruge "205 ultraThin", da det "305" versionen hænger synlig under skærmen??? Dog er det mest spøjse er at Vogel's på deres egen hjemmeside skriver at disse 2 beslag ikke passer med mit OLD55b6v? Nogen som har erfaring med disse beslag til min tv model? Blot så jeg ikke køber det forkerte...... Tak for jeres tid og hjælp. |
|
Naim
Super bruger Oprettet: 30-December-2004 Status: Offline Point: 424 |
Funktioner
Tak(1)
|
Mit er hængt op med Vogel ultra Think 305 og hænger meget tæt ind til væggen. Det med at det er synlig under skærmen forstår jeg ikke. Vedkommende må have sat det forkert på så.
|
|
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special ZEN MK.II STD http://www.uwsonline.com/index.php |
|
khansen
Guld medlem Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 637 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder godt....har du problemer med at nogen af stikkene har svært ved at sidde i tvet fordi det er tæt på væggen? Måske derfor bruger vinklede stik i tvet? (tænker særlig på netkablet til routeren som jeg kan forstå skal sætte ind i tvet bagpå) Tak for hjælpen...
Redigeret af Jarly - 17-Januar-2017 kl. 13:32 |
|
Naim
Super bruger Oprettet: 30-December-2004 Status: Offline Point: 424 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke haft problemer med stikkene, men måske vinklede stik er en god ide? Jeg kører trådløs, men jo det er vist bagpå det skal i.
|
|
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special ZEN MK.II STD http://www.uwsonline.com/index.php |
|
khansen
Funktioner
Tak(0)
|
Mit problem der er blot at de kun kan fåes i den lave "kvalitet" CAT5 men har fået af vide CAT6 er meget mere optimal. Her kan man så bare ikke få et vinklet stik
|
|
Skovbo
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
Funktioner
Tak(1)
|
Så vidt jeg ved, mener jeg kun at netstikket på denne model og mange andre, kun er på 100mbps, og dette understøtter Cat5 fint. Cat6 er typisk at anbefale ved lange træk og ved en hurtigere overførelseshastighed.
Jeg er dog ikke 100% sikker på dette, men det er værd lige at tage med, inden man køber Cat6, hvis det ikke er nødvendigt. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |