|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||
larbuh ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() Sendt: 28-Juli-2009 kl. 13:56 |
|||||||||||||||||||||||
Nogen som kender dette silvan ophæng: http://eshop.silvan.dk/webapp/wcs/stores/servlet/vare_Fladsk aerms-drejearm_41018
Det burde holde - max vægt 80 kg. Men passer det til panasonic px70? Har været alle tråde igennem om vægophæng, men ingen synes at bruge silvan til dette?
Redigeret af larbuh - 28-Juli-2009 kl. 13:56 |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Don Pedro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
Hvor stor er den PX70?
|
||||||||||||||||||||||||
Hilsen Don P.
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
larbuh ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
|||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||
og 22 kilo står der - jeg synes nu det vejer et ton.... Har kun tallene for 37 px8, da jeg ikke kunne finde de ældre modeller (px70, som jeg har)
|
||||||||||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |