|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jp1983 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() Sendt: 21-November-2009 kl. 21:16 |
Hey,
Er ikke så meget inde i vægophæng osv, men skal bestille nogle accurate kabler og subwoofer fra Fyndbörsen(muligvis), så tænkte, at jeg med det samme kunne bestille et vægophæng med, da jeg alligevel ikke kommer over vægten for mere end 200 SEK i fragt Ved I om følgende ville kunne bære et LG PQ3000?? http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/TradePoint/B2C/UI/Catalog/ItemView.aspx?Key=6901 Mvh John |
|
![]() |
|
jp1983 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Linket gik vidst ikke så godt
Vægophæng Håber I kan fortælle mig om det kan bruges, da jeg ingenting fatter af hvordan man måler vægophæng :) |
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() |
Vesa størrelsen på dit TV er 400 x 400 m/m, så det du har valgt passer også til dit tv, da dette ophæng kan tage størrelser på op til 445 x 745 m/m
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok tak Damme, men det går ikke ud længere end skærmen i siderne vel?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |