recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vægophæng
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vægophæng

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vægophæng
    Sendt: 08-Marts-2016 kl. 17:20
Jeg skal bruge et vægophæng til et 55" Samsung. Findes der et "best buy" eller "bedste slags vægophæng" der kan købes et sted? Eller skal man bare finde et?
Det må dog godt være sådan rimelig slim, sådan TV'et kan komme ind til væggen.
          
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2016 kl. 19:27
Harald Nyborg, Jem og fix har flere fine og billige
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2016 kl. 22:52
          
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2016 kl. 23:08
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Mon det her passer til et Samsung J model?
Er det model i stil med det i denne tråd, som ikke er født til at hænge på væg?:

LOLLOL Big smile

Mvh. JørgenT
Til top
Flash! Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Februar-2016
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flash! Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2016 kl. 23:38
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Mon det her passer til et Samsung J model?

Jeg har hængt to TV op med det beslag. Det er altså lidt noget pillearbejde og begge to havde tendens til at vippe lidt ud foroven. Ikke helt tilfredsstillende, men billigt er det og føles sikkert nok når bare skiverne er fæstet ordentligt til væggen. Tror jeg vil prøve noget andet næste gang.

Tror jeg vil prøvet et a denne type:

https://www.avxperten.dk/

Redigeret af Flash! - 08-Marts-2016 kl. 23:45
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2016 kl. 09:44
Hehe Jørgen...

Jeg har tjekket, og der er skam plads til vægophæng, men er bare i tvivl om hvad der er "bedst" eller om man kan risikere at købe for billigt
Hvis det ophæng fra HB til 99 kr. er noget pillearbejde, så giver jeg gerne 100 kr. mere for at få "noget der virker", for er Samsungs egne wire-ophæng ikke ret dyre?
          
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu