|
Vægophæng |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Marts-2016 kl. 17:20 |
Jeg skal bruge et vægophæng til et 55" Samsung. Findes der et "best buy" eller "bedste slags vægophæng" der kan købes et sted? Eller skal man bare finde et?
Det må dog godt være sådan rimelig slim, sådan TV'et kan komme ind til væggen. |
|
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Harald Nyborg, Jem og fix har flere fine og billige
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() ![]() ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Flash! ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2016 Status: Offline Point: 444 |
Jeg har hængt to TV op med det beslag. Det er altså lidt noget pillearbejde og begge to havde tendens til at vippe lidt ud foroven. Ikke helt tilfredsstillende, men billigt er det og føles sikkert nok når bare skiverne er fæstet ordentligt til væggen. Tror jeg vil prøve noget andet næste gang. Tror jeg vil prøvet et a denne type: https://www.avxperten.dk/ Redigeret af Flash! - 08-Marts-2016 kl. 23:45 |
|
![]() |
|
Hehe Jørgen...
Jeg har tjekket, og der er skam plads til vægophæng, men er bare i tvivl om hvad der er "bedst" eller om man kan risikere at købe for billigt ![]() Hvis det ophæng fra HB til 99 kr. er noget pillearbejde, så giver jeg gerne 100 kr. mere for at få "noget der virker", for er Samsungs egne wire-ophæng ikke ret dyre? |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |