|
v:Harman Kardon HK990 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
FiskerenJonas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Sted: Nakskov Status: Offline Point: 82 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Marts-2015 kl. 23:44 |
Hej folkens Hvad vil I vurdere følgende til? Harman Kardon HK 990. Forstærkeren fejler absolut intet. http://danstv.dk/shop/harman-kardon-hk-3534p.html vh Jonas Redigeret af FiskerenJonas - 30-Marts-2015 kl. 23:46 |
|
![]() |
|
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Solgte min for 2 år siden til 6800 - med 9mdr restgaranti.
|
|
![]() |
|
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
Hej Jonas
Jeg har selv en sådan forstærker med nogle år på bagen, som jeg er rigtig glad for. Stod jeg og skulle sælge, så tænker jeg prisen ville være ml. DKK 4-5000. Hilsen Brian |
|
![]() |
|
flex195 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Solgte min for 3 år siden til 5000 kr.
|
|
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |