recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VHS indspilning med Cinergy HTC USB.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVHS indspilning med Cinergy HTC USB.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lasped Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 122
Direkte link til dette indlæg Emne: VHS indspilning med Cinergy HTC USB.
    Sendt: 04-Januar-2010 kl. 11:03
Hej.

I So ein ding testede de engang en Cinergy HTC USB HD hvor det blev nævnt at den også havde analog S-video indgang så man kunne indspille sine VHS bånd.

Da jeg har en del VHS bånd som jeg gerne vil have overspillet til dvd og jeg samme tid skulle bruge en DVB-C tuner - ja så valgte jeg at købe denne tuner.

DVB-C delen virker også rigtig godt, men det er ikke lykkes mig at få noget ordenligt ud mine af VHS bånd.

Jeg sidder på en iMac 2.8 Ghz med 4 gb ram og bruger windows 7 via bootcamp.

Både live preview og optagelser igennem s-video bliver pixeleret og det er uanset hvilket program jeg bruger.

Jeg har prøvet med disse programmer
Terratec home cinema 
Magix movies on dvd
Adobe premier elements
Pinnacle studio 10
Eyetv lite (OSX)

Eftersom det stort set er samme resultat i alle programmer så er jeg lidt bange for at det bare ikke kan blive bedre igennem denne tuner.

Er der nogle som evt. har fået et godt resultat med denne tuner - eller bare har et tip til hvad jeg kan prøve inden jeg giver op.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu