recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte > Film køb/salg/bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VHS købes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VHS købes

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
celiakn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Juni-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér celiakn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: VHS købes
    Sendt: 08-Juli-2012 kl. 09:51
Min 21-årige bror (der er autist) elsker videobånd og søger pt. disse:

- Captain N: Spillets Mester Kaptajn Nintendo
- Captain N: Aladdin's Magiske Lampe
- Super Mario Bros. 3: Mario i Underverdenen
- Dink den lille Dinosaurus 1, Shylers Ven
- Camp Candy
- Pokémon Gul 2, En Gådefuld Ø
- Pokémon Gul 8, En Boom for Gloom
- Tiny Toons, En Tosset Ferie
- Trolderik film (har dog nogen)
- Trolderik og Nisserne (1990)
- Trolderiks Julekalendere (1991)
- Trolderiks Posthule (1992)
- Peter Pan i Eventyrland (IRISH film)
- Peter Pan og Kaptajn Klo (IRISH FILM)
- Maxie bliver TV stjerne

OPTAGERBÅND:
- Disney Julesjov 1991
- Disney Julesjov 1992


Ligger i inde med nogle af disse film, så kontakt mig. Så finder vi sammen ud af en pris.
Det gør selvfølgelig ikke noget at varen er godt brugt, men den skal være i en sådan stand, at man kan se filmen.

Er i det mindste i tvivl om hvorvidt, det er det rigtige VHS-bånd, så skal vi have fundet ud af det, inden vi handler, da det som sagt er til min bror. Båndet SKAL være i original kassette.

På forhånd tak! 
Til top
celiakn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Juni-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér celiakn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2012 kl. 22:58
Jeg er stadig meget interesseret i disse film! Har i andre gamle tegnefilm fra slutningen af 80'erne og starten af 90'erne, er chancen for, at min bror er interesseret i dem også temmelig stor. Bare send en liste over de tegnefilm/optager bånd med disney sjov og disneys julesjov i har, så kigger han listen igennem, og vælger dem, han gerne vil købe :-)

Håber på nogle henvendelser!

Venlig hilsen, Celia
Til top
filmarkivaren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Marts-2021
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmarkivaren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2021 kl. 16:26
Hej Celia, er sikker på at jeg har nogle ting, din bror kunne være interesseret i. Er det muligt at sende mig en mail?

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2021 kl. 16:32
 Du har selfølgelig lagt mærke til hvor gammel tråden er, og derved kan stille dig selv spørgsmålet om det mon er relevant efter så lang tid. Kender ikke hvordan du tænker, men prøv lige at gøre det.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2021 kl. 16:34
Radiomand, hvorfor så negativ?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2021 kl. 16:37
 Efter 9 år må man da kunne tænke sig at at det næppe længere er relevant, derudover har trådstarter ikke være på siden April 2013.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu