|
VHS: S-Video og Scart |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har haft (og har stadig) et par JVC-maskiner, der kan optage i S-VHS mode på VHS-bånd uden at man skal punktere huller i kassetten (normalt er der et lille hul i S-VHS kassetter, der afgør om der optages i S-VHS format som default). Jeg har kun haft acceptabel kvalitet med de sorte BASF-bånd - andre VHS-bånd lavede grynede optagelser i S-VHS mode.
Det er ikke lige denne her, men som du kan se, så findes der JVC S-VHS maskiner, der kan optage i S-VHS mode på VHS-bånd... |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Samler Bob ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2015 Status: Offline Point: 19 |
Hvad er jeres erfaringer med kabler? Billig vs. Guldbelagt
For den bedste/bedre billedkvalitet går jeg ud fra at high-end Guldbelagt med skærmning er det oplagte valg. Og des længere kabel, des svagere signal (kommer i tanke om jeg har et 10 meter scart-kabel jeg skal have testet)
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7163 |
Dengang jeg brugte VHS maskiner købte jeg kun high grade kabler med guldbelagte stik. Især ved længere kabler over 2-3 meter er det vigtigt med gode kabler.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |