|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
plankeby ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Norway Status: Offline Point: 385 |
![]() Sendt: 27-Maj-2008 kl. 08:47 |
Hei. Jeg ønsker å overføre VHS til PC for deretter å redigere og klippe filmen på PC. I hva format bør jeg lagre filmen? Det skal brennes ut på DVD når redigering er ferdig. Tak |
|
![]() |
|
Ophørt ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
![]() |
Det er skal du bruge mpeg 2 formatet. Og hvis dit redigringsprogram kan konventere lyden til 5.1 ville det være bedst
|
|
![]() |
|
plankeby ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Norway Status: Offline Point: 385 |
![]() |
Er det en god ide å kopiere over på DVD ved hjelp av DVD-opptaker tilkoblet videomaskin. For deretter ta den brendte DVD inn på PC for redigering? Har en Panasonic video og Panasonic DVD/HDD opptaker av høy kvalitet koblet sammen. Redigeret af plankeby - 27-Maj-2008 kl. 11:41 |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Ja. At overføre vhs til pc er et helvede. |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Har anvendt dette program med held. http://www.virtualdub.org/index I forbindelse med et hauppauge analog TV-kort uden hardware encoder. Der er mange indstillingsmuligheder og valg formater... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Ophørt ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
![]() |
Det ville være bedst fra at til dvd, og så ind på pc ja.
Men når jeg optager film på min dvd/hdd-Optager, så skiller jeg filmen og ind på pc'en og bruger PowerDirector 7 ultra, til at samle filmen og så smækker jeg 5.1 lyd i og brænder dem, og den kan beholde billeder og lydkvaliteten på film der fylder mere en enkelt lags, skiver |
|
![]() |
|
![]() |
Takk for svar. Det er ennå ikke bestemt om jeg skal ta fatt på redigering ennå. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |