|
Viafree på Apple tv 4 problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jacob Nielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-April-2018 kl. 13:34 |
Hej
Jeg har et problem med Viafree app’en på mit Apple tv 4. Appen loader sådan set fint, og laver også grå bokse hvor thumbnails til programmerne skal være, men det virker til den ikke loader indholdet, der er kun teksen på programmerne og en grå boks hvor billedet skulle være. Når man så klikker på et program, går den videre, men igen intet indhold, og jeg kan ikke starte nogen afspilning. Jeg prøvet med og uden login, afinstalleret og geninstalleret app’en genstartet Apple tv’et, så jeg løbet lidt tør for ideer, og google har umiddelbart heller ikke bragt mig videre. Er der nogen der har et godt bud på fejlsøgning? Mvh Jacob |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Jacob
Prøv det nederste punkt. - ikke en direkte løsning, men er nok den bedste måde. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |