|
Viaplay App - nu på ATV3! |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Maj-2015 kl. 19:42 |
|
Har lige opdaget, at Viaplay App er nu dukket op på min ATV3.
Efter at ha' indtastet en kode som ATV genererer på viaplay.se/activate, bump, så fik jeg lov til at se alle deres film selv om jeg normalt kun abo. på serier! God fornøjelser :)
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har ikke fået viaplay på Apple TV.
Edit: Og så kom den. Hvor fik du den kode? Redigeret af Flemming Larsen - 12-Maj-2015 kl. 20:24 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
|
Har nu fået koden, og har oprettet en måned. Men når jeg vil ind i APPen nu, så kører cirklen bare rundt og rundt.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
|
Jeg havde en viaplay abo i forvejen så lige så snart jeg havde angivet login og password via browseren på min pc så kunne jeg se filmene på ATV med det samme.
du kan prøve igen om nogle timer?
|
||
![]() |
||
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
|
Det er jo en fantastisk nyhed
![]() Virker perfekt efter koden er tastet ind.
|
||
![]() |
||
|
Hvis jeg køber en crome cast, kan jeg så bruge, de 3 måneder gratis på samme konto, som jeg oprettede igår?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8665 |
|
De har da ikke et abonnement på kun serier?!? |
||
![]() |
||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
|
Glædeligt at der endeligt er kommet en dansk app på ATV. Tillykke til Viasat. Men så længe de holder fast i deres stenalder tankegang med "pakker" hopper jeg ikke med på vognen. Jeg er kun interesseret i at se deres motorsport, og vil ikke betale for film og serier oven i hatten. Viasat har ikke helt forstået begrebet cable cutting. (Eller vil ikke pga økonomien).
J Redigeret af Jwin - 13-Maj-2015 kl. 12:06 |
||
![]() |
||
|
Det er via mit viasat parabol abonnement.
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8665 |
|
OK
|
||
![]() |
||
|
Kan det være rigtigt, at man skal aktivere sit Apple tv hvergang man vil på? Jeg har 4 stk, og skal
aktivere hvergang. ![]() Redigeret af Flemming Larsen - 13-Maj-2015 kl. 15:45 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Jeg tror Viaplay skal aktiveres per device, og ikke per account fordi de har en max grænse på 5 devices per account.
Redigeret af zeryus - 13-Maj-2015 kl. 16:33 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |