|
Viaplay app - Panasonic Tx-32as500y |
Besvar |
Forfatter | |
r11jep
Junior bruger Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Juli-2014 kl. 14:56 |
Hej
Jeg har netop købt et Panasonic TX-32AS500y Smart tv, og den primære årsag til netop denne model var at den både havde indbygget wifi samt skulle kunne håndtere Viaplay. Mit problem er bare at der ikke kommer nogen Viaplay app frem under App's, og jeg kan heller ikke finde den inde under Panasonics app market. Er der nogen som har oplevet tilsvarende og som ved hvad der kan gøres, evt. nogen med samme model, som kan tjekke om det er tilsvarende hos dem. Pft. /Jesper |
|
Panasonic G30
Panasonic DMR-EH57 |
|
han65
Ny bruger Oprettet: 20-Juli-2014 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har samme problem med mit Panasonic efter opdatering til firmware version 1.630.
Mon ikke Panasonic har valgt at droppe Viaplay ??? |
|
Stougaard
Super bruger Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det er a la Philips tv så fjerner de appen nu her fordi de ikke magter at lave appen ordentligt.
|
|
r11jep
Junior bruger Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jf. Panasonics danske support, så er det en fejl som er sket i forbindelse med en opdatering af deres nyere modeller. De håber på at de snart kan få den tilbage i deres App store, også for de nye modeller.
Jeg har både et nyt Panasonic og en ældre Panasonic, og jeg kan se at Viaplay fortsat er at finde i App store på mit G30, og det fungerer lige så upåklageligt som det altid har gjort. Så mon ikke det også kommer tilbage på det nye..... /Jesper |
|
Panasonic G30
Panasonic DMR-EH57 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |