|
VIAPLAY hvor mange aktive streams samtidig |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
chrlau5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 361 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 14:05 |
Hos netflix er grænsen 2 aktive streams, men hvad med VIAPLAY hvor mange aktive streams samtidig?
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg spurgte Viaplay-support på et tidspunkt i sommers, og de vendte tilbage med at man kunne have 1 (een) stream ad gangen. Efterfølgende har jeg dog prøvet det af med 3 samtidige streams (med forskelligt indhold) uden problemer, så jeg ved ikke rigtigt hvor grænsen går.
Samtidig angiver Viaplay, at der maksimalt kan bruges 4 forskellige streaming devices på et abonnement, men det synes jeg heller ikke at have at have nået grænsen for, idet jeg henover sommeren har brugt mindt 6 forskellige tablets, pc'er og telefoner uden problemer. Men det kan være, at Viaplay kun kikker IP-adresser og ikke devices.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |