|
viaplay og apple tv |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Får I underteksterne med ved airplay af viaplay? Jeg bliver nødt til at bruge mirroring for at få underteksterne med, men mirroring hakker desværre meget her i huset (kører trådløs forbindelse til atv3 og har ingen mulighed for kabel).
|
||
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4660 |
|
Jeg mener at huske, at Viaplay på et tidspunkt skrev, at undertekster ikke funker med Airplay, men at der arbejdes på en løsning. Men det er vist lidt tid siden efterhånden.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
|
Undertekster virker ikke ved alle film ,men husk at slå det til inde i settings,på Viaplay appen ,så kan du vælge undertekster på atv3.
PL, CL og La Liga fodbold virker uden problemer med almindelig Airplay. |
||
![]() |
||
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 551 |
|
Første gang man aktiver undertekster ,kommer der en lille instruktion op på skærmen,hvis altså du har aktiveret Airplay.
|
||
![]() |
||
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
|
Har aldrig prøvet med en superliga kamp ![]() |
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4660 |
|
Men jeg mener bare at huske, at det samme var tilfældet for Champions League. Det må vi næsten kunne tjekke, når FCK spiller mod Dnipro i næste uge
![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
Sidste sæsons CL virkede uden problemer med almindelig Airplay.
|
||
![]() |
||
|
Det kan godt være jeg blander Airplay-muligheder på CL og Superliga sammen så.
|
||
|
||
![]() |
||
Lord_Shiva ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
|
Jeg havde den store Viaplay pakke indtil udgangen af Maj måned. At køre film, serier og andet over Airplay var frygteligt. Kvaliteten i forhold til Netflix er forfærdelig - og det falder hele tiden ud, hakker og ligner l.o.r.t.
Jeg har kablet mit Apple TV direkte i routeren og det hjalp en lille smule - men det er stadig virkelig ringe. Du vil nok rimelig hurtigt finde en anden løsning, da jeg tvivler du bliver tilfreds med den. By the way - er der en anden løsning (end at købe et nyt Samsung fjernsyn) hvis man gerne vil have adgang til HBO, CMore og Netflix fra en enhed (ala Apple TV)?
|
||
![]() |
||
|
Det kan jeg ikke genkende her hos mig. Alt hvad der sendes over via rigtig Airplay (ikke mirroring) kører 99 % problemfrit her. Apple TV overtager jo signalet direkte til Viaplay-serveren med Airplay. Viaplay har lidt sjældne udfald på visse sportsudsendelser, men det hænger ikke sammen med Airplay.
Airplay Mirroring er derimod en anden sag. Det kører heller ikke specielt godt herhjemme med Viaplay (bedre med mange andre tjenester).
|
||
|
||
![]() |
||
|
Xbox 360 har HBO og Netflix. Cmore er så vidt jeg husker heller ikke i Smart TV.
|
||
|
||
![]() |
||
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
|
Det er ikke hvad jeg har oplevet. Har TDC Bizbase 20/2 og Viaplay via native Airplay på mit ATV3 kører flydende (ATV er connected wifi til mit AE router). Det tager små 20 sek. før video kvalitet ser "acceptabel" ud. Min søn så "Despicable Me 2" i går via ATV3, og jeg lagde mærke til, at Viaplay video kvalitet er nu mindst lige så god som en god DVD.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |