|
Viaplay og ATV3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Falcon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 15:01 |
Jeg overvejer kraftigt at købe en ATV3 til at streame enten Netflix eller Viaplay. Efter hvad andre skriver så skal Netflix virke uden problemer, men hvad med Viaplay? Og hvor stor chance er der for at HBO vil virke med Atv3 når de engang kommer på markedet?
Redigeret af Falcon - 18-Oktober-2012 kl. 15:05 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ViaPlay findes slet ikke på Apple TV. Du kan dog spejle indhold fra ViaPlay-appen på en iPad.
Jeg mener at der er stor chance for at HBO Nordic kommer på Apple TV, men nok først efter nytår, når Samsungs forbandede eksklusiv-aftale hører op. |
|
![]() |
|
Falcon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 255 |
Ok, har lige været ude og hente en ATV3, og skal desværre på arbejde nu, så jeg får den ikke sat til inden i morgen, men tak for hjælpen foreløbig. Jeg vil ikke udelukke jeg vender tilbage hvis der er noget der driller :-)
|
|
![]() |
|
hot_fifty ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
fik du det til at spille? hvad med dansk netflix?
|
|
![]() |
|
ramlas ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Hvordan er kvaliteten på viaplay ifht. Netflix
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Så vidt jeg forstod var Samsungs eksklusivaftale kun på Smart TV samt BD afspiller, og taget i betragtning at HBO skriver på deres hjemmeside, at de kommer på ALLE platforme, så tror jeg også de kommer på ATV.
|
|
![]() |
|
Ja, jeg fik det til at virke med det samme, men da jeg tændte for den dagen efter stod der at der var kommet en update og om jeg ville opdatere? Det sagde jeg ja til, men herefter kan jeg ikke få lyd på filmene i netflix. Jeg kan høre der er lyd når jeg klikker i menuerne hvor jeg kan vælge film, men ligeså snart filmen starter er der ingen lyd. Det mærkelige er at der er lyd både på youtube m.m blot ikke i Netflix. Jeg tager ATV'en med ud til en kammerat i aften og prøver at sætte den til der, og så se om det samme sker der.
Redigeret af Falcon - 28-Oktober-2012 kl. 13:29 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |