recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viaplay på appletV 4 - lukker ned
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viaplay på appletV 4 - lukker ned

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Viaplay på appletV 4 - lukker ned
    Sendt: 07-Januar-2017 kl. 00:58
Hej,

Vi har et problem (kun) med Viaplay-appen til Apple TV 4.

AppleTV er opdateret til den seneste version, det samme er Viaplay.

Problem:
Vores problem er, at Viaplay-appen konstant lukker ned / går til menuen i AppleTV.

Det kan mange gange afhjælpes ved at genstarte appleTVet og starte Viaplay igen.

Vi har oplevet det på forskellige enheder og spurgt Viaplay hvad der kan være galt, men lige lidt hjælper det.

Er der andre med problemet som måske kender en løsning?Det er lidt irreterende at skulle genstarte hver gang man vil bruge Viaplay.

Tak.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2017 kl. 09:19
Hej , prøv at slette appèn helt , og download den igen bagefter.
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2017 kl. 09:26
Jeg prøvede noget ligende med HBO appen. Her måtte jeg resette ATV4 til fabriksindstillinger og genindstallere apps igen.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2017 kl. 19:40
Har lavet et nulstil. Så må jeg se om det ændrer på tingene
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2017 kl. 20:19
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , prøv at slette appèn helt , og download den igen bagefter.
MVH

Har prøvet det. Det var den Viaplay support foreslog.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu