|
Viaplay på appletV 4 - lukker ned |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Januar-2017 kl. 00:58 |
Hej,
Vi har et problem (kun) med Viaplay-appen til Apple TV 4. AppleTV er opdateret til den seneste version, det samme er Viaplay. Problem: Vores problem er, at Viaplay-appen konstant lukker ned / går til menuen i AppleTV. Det kan mange gange afhjælpes ved at genstarte appleTVet og starte Viaplay igen. Vi har oplevet det på forskellige enheder og spurgt Viaplay hvad der kan være galt, men lige lidt hjælper det. Er der andre med problemet som måske kender en løsning?Det er lidt irreterende at skulle genstarte hver gang man vil bruge Viaplay. Tak. |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6286 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej , prøv at slette appèn helt , og download den igen bagefter. MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Jeg prøvede noget ligende med HBO appen. Her måtte jeg resette ATV4 til fabriksindstillinger og genindstallere apps igen.
|
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
Har lavet et nulstil. Så må jeg se om det ændrer på tingene
|
|
![]() |
|
Har prøvet det. Det var den Viaplay support foreslog. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |