|
Viaplay på Sony Bravia KDL-32EX653 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gaio ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juli-2012 kl. 04:34 |
Hey
Er der nogen der har en god ide, jeg vil rigtig gerne kunne se viaplay på mit Sony 32" LED Smart-TV KDL-32EX653, men forsøger jeg at se en udsendelse så vil deres webside gerne indstallere Silverlight (Mener jeg det hedder), men det vil den ikke og sender mig til noget andet software som den heller ikke vil arbejde med. Så lige nu bruger jeg et DVI -> HDMI kabel og bruger tv'et som en ekstra skærm på min PC, men det er ret træls at skifte stik hele tiden, idet jeg bruger to skærme på min PC, og så er nødt til at pille den ene fra når jeg vil se viaplay på tv'et. Er der nogen måde hvorpå tv'et kan køre viaplay's stream, eller kan få det streamet fra min pc til tv'et på en eller anden måde så jeg slipper for at skulle under skrivebordet og skifte stik hele tiden. Kan man i øvrigt optage en udsendelse fra viaplay ? På forhånd tak. |
|
![]() |
|
thcleaner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kort svar: nej og mere nej
Redigeret af thcleaner - 15-Juli-2012 kl. 08:13 |
|
![]() |
|
Gaio ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm trist
Så må jeg prøve at kontakte Sony's afdeling der laver apps og appellere til at de laver en sådan :/ Mange tak for svar thcleaner |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |