recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viaplay på Sony Bravia KDL-32EX653
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viaplay på Sony Bravia KDL-32EX653

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gaio Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Juli-2012
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gaio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Viaplay på Sony Bravia KDL-32EX653
    Sendt: 15-Juli-2012 kl. 04:34
Hey

Er der nogen der har en god ide, jeg vil rigtig gerne kunne se viaplay på mit Sony 32" LED Smart-TV KDL-32EX653, men forsøger jeg at se en udsendelse så vil deres webside gerne indstallere Silverlight (Mener jeg det hedder), men det vil den ikke og sender mig til noget andet software som den heller ikke vil arbejde med.

Så lige nu bruger jeg et DVI -> HDMI kabel og bruger tv'et som en ekstra skærm på min PC, men det er ret træls at skifte stik hele tiden, idet jeg bruger to skærme på min PC, og så er nødt til at pille den ene fra når jeg vil se viaplay på tv'et.

Er der nogen måde hvorpå tv'et kan køre viaplay's stream, eller kan få det streamet fra min pc til tv'et på en eller anden måde så jeg slipper for at skulle under skrivebordet og skifte stik hele tiden.

Kan man i øvrigt optage en udsendelse fra viaplay ?

På forhånd tak.

Til top
thcleaner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thcleaner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 08:12
kort svar: nej og mere nej

Redigeret af thcleaner - 15-Juli-2012 kl. 08:13
Til top
Gaio Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Juli-2012
Sted: Denmark
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gaio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 12:57
Hmm trist

Så må jeg prøve at kontakte Sony's afdeling der laver apps og appellere til at de laver en sådan :/

Mange tak for svar thcleaner

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu