recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - viasat hele huset +HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketviasat hele huset +HD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6477
Direkte link til dette indlæg Emne: viasat hele huset +HD
    Sendt: 21-September-2009 kl. 22:00

Hejsa

Jeg har allerede viasat og 2 bokse og 2 kort fra viasat. så jeg har viasat hele huset. Nu vil jeg så gerne vide om jeg kan få viasat HD på min tredje box. og en samsung HD box ?

Eller om jeg så gaber over for mange abbonnementer, hjernen kan ikke lige overskue det, hilfe bitte.

på forhånd tak

LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
jr1710 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-Marts-2009
Sted: Denmark
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2010 kl. 00:01
Køb for guds skyld ikke en HDbox hos Viasat.Jeg hoppede på et HDabbonement hvor jeg købte en Samsung DSB-H670N hdbox for 499kr.Jeg har både scart og HDMI på,da jeg har en VHS tilkoblet.Så når jeg ser på HDMI må jeg bruge boxens texttv - som er ulideligt langsomt,når jeg ser på scart er der ingen grafik på tvet fra boxen.Problemer med synkronisering,EPG der får boxen til at fryse ,så det kun er slukknappen der dur-så skal hovedafbryderen tages.
Det værste er at boxen er låst til dit Viasatkort (og omvendt) og hvis du opsiger dit Viasat kan du smide boxen ud.
jr1710
JR
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2010 kl. 07:57

HD fra Viasat kan kun modtages med en Viasat modtager.  Så vil man have det, så er det deres modtager der skal bruges.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 1504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2010 kl. 21:37
Viasats HD bokse er i dag af mærket Pace. Jeg har selv PVR udgaven og den fungerer meget fint og har aldrig haft problemer med den.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu