recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viasat på linux
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viasat på linux

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Laksepote Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-September-2005
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Laksepote Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Viasat på linux
    Sendt: 20-Juli-2013 kl. 01:36
Jeg overvejer at vende tilbage til Viasat. Har tidligere været kunde, hvor jeg havde mit lovlige og betalte kort siddende i en Reelook 400. Det fungerede nogenlunde, men dog altid med lidt opdateringsbøvl mv. Har i et par år været kunde hos boxer, men overvejer nu at vende tilbage til Viasat. Dog er jeg kategorisk modstander af at betale 49 kr. om måneden for at have muligheden for at timeshifte og optage det signal jeg allerede har betalt for. Kan nogen sige mig, om en af nutidens Linuxbokse kan håndtere et originalt Viasat kort, så jeg får mulighed for PVR mm. uden at skulle betale Viasat et åbenlyst urimeligt gebyr?
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2013 kl. 07:05

Hej Laksepote.

Jeg er måske ikke den rigtige til at svare dig, da jeg aldrig har haft et ViaSat abonnement.
Men ifølge alle andre indlæg parer Viasat i dag deres Kort og Bokse. Man kan kun se HD med et ViaSat kort der sidder i den ViaSat modtager det er købt sammen med. Jeg syntes dog at jeg har læst at situationen er lidt anderledes for SD, der er også begrænsninger, og dem kender jeg ikke.

Men har du overvejet Canal Digital, der skulle være større 'frihed'

Hilsen Carsten.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2013 kl. 09:44
 
 Ja, Viasat er besværlig at bruge på andet udstyr end deres eget, da der ikke kan fås et NDS CA, så man er nødsaget til at rode med andre moduler for at det kan virke, og så er der som skrevet ikke mulighed for at få HD.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu