recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ViaSat Samsung DSB-B560N modtager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketViaSat Samsung DSB-B560N modtager

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cmichael Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: ViaSat Samsung DSB-B560N modtager
    Sendt: 10-Juli-2009 kl. 10:33
Hej

Jeg har 2 modtagere af typen i emnefeltet. De er enormt ringe. Mister begge kanalerne på favoritlisten flere gange om måneden, og da det ikke er muligt at flytte rundt på kanalerne i favoritlisterne, så skal jeg slette samtlige kanaler på listen, og lave dem igen. Det er enormt frustrerende. Udover det har modtageren ikke mulighed for at låse kanaler, som mine unger ikke må se, og det er ikke fedt, når jeg har tv1000 abonnement ;)
Alt i alt en enormt ringe modtager, der nærmest er strippet for funktioner.
Jeg vil også meget gerne have at der var HDMI udgang på, da mit tv kun har et scart kabel, og det skal også bruges til andet udstyr

Jeg vil meget gerne have en anden, men har ViaSat andre modtagere, eller skal man betale 999 for at få en der understøtter Viasat + som jeg ikke har brug for..
Jeg har naturligvis tænkt mig at ringe til dem, men har ikke lige mit kortnummer ved mig lige nu.




Redigeret af cmichael - 10-Juli-2009 kl. 10:36
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu