|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Steintz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-April-2009 Status: Offline Point: 19 |
![]() |
||
![]() |
|||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
||
Man får unægtelig den tanke, at Viasat med vilje sætter deres priser og betingelser, så de ikke er attraktive for YouSee's konkurrenter. Det ligner mere og mere en "forbrødring" mellem Viasat og YouSee.
Tidligere har vi set udmeldingen om at Viasat's kanaler ikke kommer via Boxer samtidig med at TV3 er blevet en del af YouSee's grundpakke. Ydermere er TV3 Plus gratis for alle YouSee abonnenter resten af året. |
|||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|||
![]() |
|||
Watergate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Status: Offline Point: 61 |
![]() |
||
Jeg bestilte også fibernet ( DB ) af den grund, at jeg kunne se CL /Superligafodbold mm. Dong bliver helt sikkert den store taber her, da jeg af ovennævnte grund er nødt til at gå til kabel tv hos yousee/tdc. Derefter mister Db mig som kunde på telefon og internet samt fax. Alt det graveri i haven med fiber er spildt arbejde. I øvrigt er jeg blevet holdt hen i månedsvis med HD tv, som var en af bevæggrundende til, at jeg fik fibernet for 18 mdr. siden. Alternativt skal man tage de gamle paraboler i brug igen. Jeg må lige se hvad der bedst kan betale sig. Watergate |
|||
![]() |
|||
zutcorp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2008 Sted: Viby Sj,Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
||
Sad, but true. Agter, efter at pulsen er faldet lidt, nu lige at give dem 14 dage til at komme med deres "supertilbud" om at blive. Men det skal dælme være godt for at overbevise mig om at jeg ikke behøver viasat programmerne... |
|||
![]() |
|||
Ole Pihl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
![]() |
||
Jeg fatter ikke alle dem som vil betale den overpris som Viasat forlanger for deres skod kanaler . En film som normalt varer 90 min. på DR varer jo nemt 120 - 130 min. hos Viasat , på grund af 3 - 4 lange reklameblokke Det eneste Viasat forstår er at kunderne vælger dem fra , som det er nu griner de hele vejen ned til banken , for fjolserne bliver jo ved med at hænge på , selvom de hæver prisen gang på gang . |
|||
![]() |
|||
Watergate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Status: Offline Point: 61 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Steintz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-April-2009 Status: Offline Point: 19 |
![]() |
||
Ikke helt korrekt iflg. DONGs hjemmeside:
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
capri ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2009 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
||
Det kan godt være, at Viasat har første ret - men det
er dyrt købt som kunde at købe hele Viasats dyre program udbud for at se netop den superliga kamp. Viasat kan jo ikke vise kamp nr. 2, for de har ikke canal 9 - og tænk, hvis det lige netop er den kamp du er interesseret i. Og du går også glip af verdens bedste fodbold liga, efter min mening - Premier League, som viasat ikke viser - det vises på Kanal 5. Viasat har jo heller ikke kanal 5. Tja - og nu når vi er igang, så har de heller ikke Discovery. Næh... så er det billigere og bedre med tv fra de andre tv udbydere - som endda også har HD tv, mv. - og du sparer de vildt-dyre kortafgifter til Viasat på 66,50 kr.om måneden, som kommer oveni deres månedsabonnement på 360 kr. - (mærkelig tillægsafgift i øvrigt). Så Viasat koster rent faktisk minimum 425,50 om måneden. Og minimum, fordi hvis du har flere tv - så skal du lægge 66,50 kr. oveni pr. ekstra tv. Tja - du kan ligefrem bruge alt det du sparer på kortafgift til at se de enkelte fodboldkampe, du mangler på Viasat On Demand via nettet - som viasat viser live. Og det er både CL - live og Superliga live. Der er rigelig med kapacitet på fiber til streaming - og tilslut pc'en til fladskærmen. Redigeret af capri - 05-Maj-2009 kl. 18:14 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej Capri, Ja hvis bare tingene var så enkle, som du gør dem til, men det er de desværre ikke i mit tilfælde. Jeg ser ofte CL kampene og optakten. Superliga kampene som første prioriet er Brøndby og såvidt jeg er orienteret er det også lige netop dette hold der er det mest sete og mest transmiterede. Jeg har ingen behov for engelsk fodbold. Det kan godt være det er landet hvori de største profiler spiller, men jeg har ingen interesse i Premier League. Så vil jeg langt hellere se Danmarks landshold på udebane, som Viasat jo også har sendt ind i mellem. Endvidere bruger vi også 1000 kanalerne som vi er godt tilfredse med, når der dukker gode film op osv. Vi har alle forskellige behov og hvis du spørger mig synes jeg, at Dansk Bredbånd med deres pakke + viasat guld var og har den mest omfattende programpakke og den mister vi nu noget af heri også tv2news og tv2sport og det er nok det der irriterer mig mest. Er egentlig også irriteret på Viasat med alle deres l... reklamer, men det er jo en kommerciel verden. Såvidt jeg kan se har Canal Digital også en kortafgift også på fiber. |
|||
![]() |
|||
zutcorp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2008 Sted: Viby Sj,Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
||
Så fik jeg brev fra dbnet - dong havde jo lovet de vill ekomme med et godt tilbud til erstatning for mit viasat abonnement. Det bestod i...wait for it...en HEL gratis måned - august - med deres bonus pakke. DONG brillerede så ved at have min fibernetforbindelse nede det meste af aftnen igår. Så nu er det definitivt, farvel DONG og DBNET, tak for ingenting. NU er der så tilbage at håbe at min lokalanetenne vil grave hen til mig, ellers må jeg ty til parabol eller tdctv. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Zutcorp;
Jeg sidder også på DONGs fiber - og min forbindelse var altså ikke nede i går. Er du sikker på, at det ikke blot var din udbyder? Det lyder da helt kanon med en måneds gratis bonus pakke.... Hvor lang tid binder du dig så? Men det er ret ærgeligt folk er så afhængige af TV3 og TV3+. De kan vel ikke få Paradise Hotel føljeton nok... Eller andre genudsendelser :P Der findes stadig gode alternativer til DBnet i fibernettet - jeg syntes du skulle prøve en af dem. FastTV reklamerer jo i øjeblikket med, at de ingen binding har - måske du kunne give dem en måneds prøvetid? Så kan du jo altid komme ud efter kort tid. De andre har 6 måneders binding. De har jo desværre så kun canal+. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |