recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viasat stopper som leverandør på Dong
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketViasat stopper som leverandør på Dong

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
zutcorp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Januar-2008
Sted: Viby Sj,Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2009 kl. 11:29

Det kan da godt ske det kun var lokalt. Det virkdede ikke mere af den grund.

Du er vel lidt ironisk? en enkelt måned gratis er da ikke noget "godt tilbud" - viasat f.eks. har 6 måneders gratis med den store pakke.

Jeg har nu ikke helt bestemt hvad jeg skal vælge endnu..Canal digital har fed HD, viasat har fed fodbold, tdctv har alle de gode kanaler men er dyrt! Vi får se!

Til top
delinde Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-Januar-2009
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2009 kl. 00:23
Oprindeligt skrevet af janjuul_dk janjuul_dk skrev:

Tjah ...
Jeg er netop ved at få installeret fibernet, og Dong har leveret super service omkring hele installationen, hvorimod oplevelsen med DBnet omkring Viasat virker ret amatør-agtigt....

Jeg talte med DBNet i sidste uge vedrørende Viasat abonnement.
Var dog lidt utilfreds med at de ikke havde PVR + HDMI boks klar. Men blev lovet at de forventede at denne ville være klar indenfor de næste par måneder. Det samme svar har de givet folk de sidste 12 måneder, så jeg ved ikke rigtig om den nogensinde kommer !!


Det er så lige kommet i dag, i givet fald du ikke har set det:-). Motorola 1920/zaptor bokse, dog ikke med PVR. HD med CD hvis du er DB IP kunde(okay, det lød godt nok indforstået!:-), eller HD med Viasat hvis du har IP fra dem. Og apropos Viasat, så er det KUN med Dong de stopper samarbejdet...her hos os, med SEAS-NVE fortsætter det som hidtil.

mvh linde


Redigeret af delinde - 28-Maj-2009 kl. 00:24
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu