|
Viasat UHD på Panasonic |
Besvar |
Forfatter | |
Flomsen
Bruger Oprettet: 09-Oktober-2013 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 112 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-September-2016 kl. 08:57 |
nogle som ved om Panasonic TX-58AX800E kan modtage UHD hvis man har dette CI+ kort ?
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10458 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ifølge listen du linker til skulle det ikke være muligt da dit Tv ikke er nævnt.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
digitalt.tv
Guld medlem Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror ikke det virker nej desværre. Har testet på en ikke godkendt enhed og der får man en visuel besked om at modulet ikke understøttes.
Redigeret af digitalt.tv - 15-September-2016 kl. 14:16 |
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet at ringe til dem? Jeg har selv Canal Digital, og jeg mener at de gerne vil understøtte ikke godkendte TV, hvis man ringer ind og opgiver modelnummer
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
Flomsen
Bruger Oprettet: 09-Oktober-2013 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 112 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har snakket med dem, de havde ikke lige styr på hvilke modeller de lige pt virker på
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |