recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viasat vs Canal Digital
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viasat vs Canal Digital

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 713
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Viasat vs Canal Digital
    Sendt: 09-Juli-2012 kl. 19:21
Jeg vil ikke længere irriteres over Canal Digital, og har kigget lidt på Viasats mindste pakke til 119,- pr måned.
Det er udelukkende SD-kanaler, så det må jeg forsøge at leve med.
Nogen der har erfaring med billedkvaliteten hos Viasat kontra Canal Digital?
Steen
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2012 kl. 23:45
Hvorfor er du blevet sur på CD. Ja det har jeg selv været længe, men det er mest fordi de er pissedyre. Men der er desværre ikke alternativer, hvis man ønsker High End TV, med de bedste HD kanaler. Det kan Viasat ikke. Canal Digital Har den bedste billedkvalitet på markedet
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lytro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2012 kl. 23:56
Hvis du vil have HD koster det ekstra - vil du kunne optage på din modtagerboks koster det ekstra - kort afgift.
Tror ikke det bliver billigere, med det samme udbyd.

Lynge Smile
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2012 kl. 00:30
Oprindeligt skrevet af Lytro Lytro skrev:

Hvis du vil have HD koster det ekstra - vil du kunne optage på din modtagerboks koster det ekstra - kort afgift.
Tror ikke det bliver billigere, med det samme udbyd.

Lynge Smile
Sådan er livet:-)
Hvis du vil have det bedste (Canal Digital), så må man betale. (pt. 587 per  måned)
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Point: 713
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2012 kl. 11:25
@MCenterFreak.
Jeg er ikke sur, jeg orker bare ikke at slås med Sagemboksen fra helvede - så hellere en anden løsning der bare virker
Steen
Til top
Palleba Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Februar-2009
Sted: Faroe Islands
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palleba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juli-2012 kl. 19:34
Anskaf dig en Linux box til dit Canal Digital abonnement, da ALLE Canal Digital's kanaler virker på  alle bokse. Det kan man ikke sige om lorte Vias(kv)at.

MVH
Palleba
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu