Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
parasound
Super bruger
Oprettet: 18-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 432
|
Emne: viasatondemand på lg 60 pk950 Sendt: 12-November-2010 kl. 08:51 |
Hej
håber nogen vil kunne hjælpe her jeg har en lg 60 pk 950 og viasat abb og kan se at det nu kommer på lg skærme med en netcast menu og det er der på min fjerbetjenning
men har været inde på softwareopdatering og det er 04.08.00 mender er ingen opdatering siger den så hvordan vil jeg få viasatopdemand på min lg 60 pk 950 hjælp
parasound
|
 |
Radiomanden
Platin medlem
Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
|
Sendt: 12-November-2010 kl. 11:59 |
Viasat OnDemand kan fås med alle nye LG TVer der har en NetCast-funktion. Der skal gennemføres en softwareopdatering for at få adgang til det. TVet skal være tilsluttet en bredbåndsforbindelse med mindst 2Mbit. Der skal så oprettes en konto, og det beløb man køber for opkræves via det kreditkort, som er tilknyttet den oprettede konto.
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
 |
Rasmus Larsen
Guld medlem
FlatpanelsDK
Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Online
Point: 4678
|
Sendt: 12-November-2010 kl. 12:08 |
Opdateringen skulle gerne være ude, men jeg tror den kommer i portioner for ikke at nedlægge serverne. Der er hvert fald nogen der har fået hentet den ned så vidt jeg ved.
Måske den kan hentes på hjemmesiden og køres ind gennem USB?
|
 |
Susperia
Guld medlem
Oprettet: 27-Marts-2007
Sted: Odense
Point: 708
|
Sendt: 13-November-2010 kl. 06:25 |
Jeg har heller ikke fået på mit PK750N.
Blev lige så glad da jeg læste nyheden her på siden, men vi må desværre vente.
Læste en skrive der også er facebook og twitter med i den nye opdatering, ved ikke om der var andre nye ting?
Har du skype på dit 950? Det mente jeg også skulle være på lg tv, men det har jeg heller ikke.
|
 |
Sylvest
Guld medlem
Oprettet: 21-Oktober-2007
Point: 892
|
Sendt: 13-November-2010 kl. 07:07 |
Jeg fik opdateringen i torsdags på mit Le850N og der var følgende nye tjenester med:
Viasat on Demand SF Anytime Facebook Google Maps MLB.tv Twitter Viewster vTuner Accedo
Derudover havde jeg Picasa, Youtube og Accuweather i forvejen.
Redigeret af Sylvest - 13-November-2010 kl. 09:01
|
 |
Susperia
Guld medlem
|
Sendt: 13-November-2010 kl. 07:22 |
Det var da alligevel en del nye ting.
Er det noget der kan bruges til noget så?
|
 |
Sylvest
Guld medlem
|
Sendt: 13-November-2010 kl. 09:01 |
Susperia skrev:
Det var da alligevel en del nye ting.
Er det noget der kan bruges til noget så? |
Godt spørgsmål. Indholdet af videotjenesterne SF Anytime, Viasat on Demand, Viewster og
MLB.TV er der sikkert nogle målgrupper til og det virker nemt og
intuitivt. vTuner er online radio men det virker lidt formålsløst at tænde tv'et for at høre radio... For at få forbindelse til Facebook skal man først lige ind på en særlig LG facebook side og give LG lov til at få adgang til alle mine oplysninger, poste nyheder på min side og få adgang til mine venner og deres billeder etc. så den service har jeg valgt ikke at bruge. Jeg tvivler også på nytten af at opdatere sin status via fjernbetjeningen. Den er noget bøvlet at stave med. Twitter kan man derimod logge lige ind på, men igen så er det altså bøvlet at skrive med en fjernbetjening. Accedo er blot en samling spil så man nu kan spille sudoku etc. på tv, men hvem gider det? Endelig så er der Google Maps og det er heller ikke super brugervenligt, igen fordi fjernbetjeningen ikke er designet til den slags navigation. Måske er jeg bare en gammel sur mand men jeg har svært ved at se nytten af spil, facebook, twitter etc. på tv'et. Videotjenesterne kan jeg forstå men de andre ting hører hjemme på en computer eller en mobil.
Redigeret af Sylvest - 13-November-2010 kl. 09:02
|
 |
Susperia
Guld medlem
|
Sendt: 13-November-2010 kl. 09:18 |
Ja det viasat on demand er nok det eneste jeg kan bruge til noget.
Jeg kender ikke de andre 3 film sider.
Facebook ville jeg nu også gerne have prøvet, men det lyder da lidt underligt man skal give LG lov til en masse.
Men jeg er da lidt træt af at den ikke kommer til alle på samme tid, eller i det mindste kunne hente den ned på en usb nøgle.
Har du heller ikke skype?
Edit: Det er vel lige meget om det er trådløst eller med kabel man prøver at opdatere?
Jeg har det nemlig trådløst sat til.
Redigeret af Susperia - 13-November-2010 kl. 09:35
|
 |
Sylvest
Guld medlem
|
Sendt: 13-November-2010 kl. 09:34 |
Susperia skrev:
Ja det viasat on demand er nok det eneste jeg kan bruge til noget.
Jeg kender ikke de andre 3 film sider.
Facebook ville jeg nu også gerne have prøvet, men det lyder da lidt underligt man skal give LG lov til en masse.
Men jeg er da lidt træt af at den ikke kommer til alle på samme tid, eller i det mindste kunne hente den ned på en usb nøgle.
Har du heller ikke skype?
|
Nej ingen Skype.
Jeg følger ikke meget med på film fronten men det lader til at sf-anytime har ret nye film som fx. valhalla rising, sex in the city 2 osv.
Viewster ligner en samling europæiske b-film eller det der er værre....
MLB.TV er Major League Baseball tv, så du via abonnement kan se rundbold for voksne :-)
|
 |
Susperia
Guld medlem
|
Sendt: 13-November-2010 kl. 10:50 |
Tak for det Sylvest, de andre kan jeg heller ikke rigtig bruge til så meget. sf anytime ser ud til at være for dyrt at leje film over.
Jeg nåede lige at opdatere mit sidste indlæg, efter du havde skrevet.
Men det er vel lige meget om man prøver at opdatere trådløst? for jeg har ikke kabel sat i tvet.
|
 |
Sylvest
Guld medlem
|
Sendt: 13-November-2010 kl. 16:05 |
Susperia skrev:
Men det er vel lige meget om man prøver at opdatere trådløst? for jeg har ikke kabel sat i tvet. |
Jeg ved det faktisk ikke, men jeg læste på flatpanels.dk at opdateringen var på 125mb, men om det har betydning for hvordan LG styrer udrulningen af deres opdateringer ved jeg ikke.
|
 |
parasound
Super bruger
Oprettet: 18-April-2004
Point: 432
|
Sendt: 13-November-2010 kl. 16:37 |
hvad softwareopdatering har man jeg har 04.08.00 og det er så ikke den nye hvad har i andre a
f opdatering
Jeg har ringet til lg service og snakket med en medarbejder og han vidste kun lidt om det og det var på forsøg i Sveringe men kunne ikke sige hvornår vi fik en opdatering
så er der nogen som har en lg 60 pk 950 som har fået den nye opdatering da jeg gerne også ville havde den snart men igen lidt mærkeligt atnogen har og andre ikke eller er der et link hvor man kan hente den på en evt usb nøgle og der ved få den
parasound.
|
 |