|
Video afspilning fra atom d510 + ion 2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Marts-2012 kl. 05:17 |
Hej
Jeg leger lidt med tanken om at opgradere min ac ryan mini til noget sjovere. Jeg har kigget på lidt forskellige løsninger. Jeg vil fortsat gerne kunne afspille mkv i 1080p24 og dvd iso. Derud over, vil jeg gerne kunne streame fra dr's tjenester inkl Oline. Og sidst men ikke mindst spille retro spil via diverse emulatorer. Jeg har kig på en shuttle xs35 til 1250 kr kombineret med 2gb ddr2 ram til ca 250 kr. Harddisken har jeg ligende. Jeg ville så installere xbmc live, som styresystem. Lyder det helt tosset? |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Fat-Tony ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2008 Sted: Danmark Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
.. Redigeret af Fat-Tony - 07-Januar-2014 kl. 00:03 |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Tak for svaret. jeg regner med at bruge min ps3 remote, til at starte med.
|
|
|
![]() |
|
Fat-Tony ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2008 Sted: Danmark Status: Offline Point: 92 |
..
Redigeret af Fat-Tony - 19-Juni-2012 kl. 01:11 |
|
![]() |
|
Ja. Der er masser af guides på nettet. Der findes også keyboards m/touchpad, i remote størrelse.
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |