|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Icing ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 28-Maj-2004 kl. 01:13 |
Er der nogen, der kender en god video converter, der kan konvertere avi og mpeg filer til SVCD eller VCD (og DVD)? Der må gerne være freeware ellers et billig (max $30) program?
Redigeret af Icing |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hej Icing. Prøv at se på Ulead DVD Movie Factory. Den kan det det du skriver om. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
$30 rækker ikke så langt, men fx TMPGEnc 2,5 Plus og 3.0 kan gøre det. Kik her Gennemgang af TMPGEnc 3.0Xpress om det er sådan noget du kan bruge. V2.5 kan downloads i en 30 dages prøveperiode og er dit ur et par år foran når du installere programmet, tager det længere tid før prøveperioden udløber, siges det . Nero 5.5 og 6.x kan gøre det, men du skal muligvis have et mpeg plough in til SVCD'er, og det tager laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid. Ulead har et hav af programmer der kan gøre det, Movie Factory, som Radiomanden nævner og så du kan se her Anmeldelse af Hauppauge! WinTV PVR 350 men også VideoStudio 6 og op kan gøre det. Pinnacles Studio 8 og op kan gøre det, og følger med mange brændere. Men eller kik hos www.doom9.net de har tonsvis af guider og gratis programmer til lidt af hvert! Hilsen Michael Sørensen |
|
mvh MichaelS
|
|
![]() |
|
Icing ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Hej Begge Tak for svarene - jeg tror, jeg prøver Movie Factory. Det lyder som om det er sagen for mig |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |