|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() Sendt: 13-Februar-2009 kl. 16:44 |
|
Jeg har gang i Windows 7 som må sige køre ret godt til trods det er Beta Jeg er bare ikke særlig god til at finde de rigtige codec til afspilning af alle de her video formater. Især X264 og ISO filer. Jeg har tænkt på VLC player med deamon tools f.eks. men ville gerne have muligheden i MCE. Jeg har samtidlig problemmer med at få bitstream lyd ud af mit Gigabyte GA-MA78GM-S2H via optisk nu når HDMI bøvler med min reciever. Den vil hele tiden køre stereo ud via af lyd indstillingerne i kontrol panel. Nogen ideér til overnævte? |
||
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
||
![]() |
||
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() |
|
Nu ved jeg godt, at jeg bliver slappet af en del herinde, især Patriaken. Her er et link til windows 7 udgaven af Vista Codec: http://www.majorgeeks.com/downloadget.php?id=6103&file=1 5&evp=c5239c03c680d5e14d77d0ab07f53db7
Håber det er noget du kan bruge.. |
||
![]() |
||
Aqaitas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
|
jeg ved ikke med vlc, men jeg har ikke haft held med at
få daemon tools til at virke under windows 7. Ved mig ville den hele tiden genstarte igen når den lige havde gjort det... |
||
You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
|
||
![]() |
||
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
![]() |
|
Det gør den også ved mig, prøvede at indstallere den forleden |
||
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
||
![]() |
||
Aqaitas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
|
Jep. Det er en bug jeg håber de får fixet til den færdige udgave.. |
||
You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |