|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
SimpleUser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
![]() Sendt: 26-September-2009 kl. 12:22 |
|
Hvilken "boks" skal jeg købe, når jeg vil have mulighed for at leje en film hos SfAnytime, Teliaj etc., eller købe adgang til en fodboldkamp på SPutnik på min pc, og så streame (helst trådløst) til mit tv. Den skal helst kunne opskalere til 1080p (da min pc's grafikkort ikke kan håndtere dette. Der er jo en masse på markedet, men det er lidt uklart for mig om dette kan lade sig gøre mht rettigheder etc. Kunne jo som nødløsning bruge VLC som "streamer", hvis det løser retteighedsproblemet? Har stillet spørgsmålet i andet forum, men har ikke modtaget svar - er måske en anelse utålmodig, sorry.... |
||
![]() |
||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
|
mig beknt skla du byge en HTPC ingen af de NMT der er nu kan det du søger
|
||
![]() |
||
SimpleUser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
![]() |
|
Øv Har været på htcp - det er for ustabilt til mig. |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Er du sikker på at VLC kan afspille streamen? Hvis de bruger Windows Media DRM kan VLC ikke bruges, kun Windows Media Player kan bruges. Hvis VLC virker, kan du godt streame videre til NMT, men det vil formentlig kræve ligeså meget CPU kraft som afspilning (måske endda mere, fordi du typisk både skal decode og encode i VLC). |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
nej jeg ved ikke om VLC kan benyttes.
Egentlig går øvelsen bare ud på, at jeg gerne ville have en lille elegant boks ved tv'et, sådan jeg ikke skulle koble min pc til tv'et, når jeg lejede en video. (Og så hjælpe med at opskalere til 1080p) |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Spørg udbyderen af disse VOD services. Folk gider ikke se TV på deres PC i længden, så udbyderen med betalende kunder (?) bør have en klar interesse i at der er en box-mulighed ved TVet. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
|
ja det komer også så småt mit fibernet har lavet en aftale med tv2 om sputinik så kan jeg bruge min liel box til det |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
kan ikke lige huske modelen men det er fra enegi randers du kan læse her http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=2915&zoneid=5 min fiber tv box er med det Smile Content |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |