|
Video på gammelt B&O |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
Dollyvarden ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2015 Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Klart nok! Ellers er der jo ikke noget ved at have købt et fjernsyn mest af alt på grund af designet :)
|
||||
![]() |
||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|||
Det var ikke spørgsmålet. Det var om den er sat op til at give et signal som TVet kan behandle, det er jo afgørende for om der kan komme et billede på skærmen. Den skal levere enten et Composite eller et RGB signal.
|
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
![]() |
||||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|||
Nej - det er der ikke, MEN... Nu kom jeg lige i tanker om, at et scart-kabel er meget stivt, så netop med dette, bør du nok være noget forsigtig med at bøje - hvis det da kan lade sig gøre, at bøje det!
|
||||
![]() |
||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|||
Det kan man jo komme uden om ved at køre signalet i Composite i stedet for, de kabler er jo nemme at få rundt om hjørner. Et RCA kabel kan jo bruges, både TV og Video er jo mono. |
||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||||
![]() |
||||
Dollyvarden ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2015 Status: Offline Point: 20 |
|||
Det ved jeg så ikke. Hvordan undersøger man det?
|
||||
![]() |
||||
ipk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 333 |
|||
Det kan være din Prosonic video som giver problemer med scart kablet. Jeg har tidligere været ude for, at der ikke blev sendt skifte signal til Scart udgangen.
Dvs. at fjernsynet ikke skifter om til at vise video, det skal man selv gøre på fjernbetjeningen. Jeg vil råde dig til at finde et bedre mærke. Redigeret af ipk - 02-Marts-2015 kl. 19:04 |
||||
Mv. Ivan
Panasonic 46G15 Viera, Panasonic DMP-BDT220, Denon AVR-2312, Monitor Audio BXW 10 SUB, Monitor Audio BX Center, Audio Pro Cinema/ Allroom C2. |
||||
![]() |
||||
|||
Det gør man inde i Menuen, det kræver så at den kan vise et billede på skærmen.
|
||||
|
||||
![]() |
||||
|||
Ja, min video kom så uden fjernbetjening, så jeg skal nok ud og finde mig en anden. Tror jeg vil finde en Beocord, som passer til fjernsynet.
|
||||
![]() |
||||
|||
Fjernsynet skifter fint nok til video nu, når scartstikket kommer i (på kanal 1, ikke av). Jeg undrer mig over, hvorfor det hjalp at rotere stikkene, men sådan er der jo så meget. Som nævnt i mit andet indlæg regner jeg dog med at finde en Beocord-video i stedet for denne Prosonic.
|
||||
![]() |
||||
|||
Når nu jeg svarer på et spørgsmål om din PS, hvorfor blander du så Videoen ind i det.? |
||||
|
||||
![]() |
||||
|||
I forhold til den gamle Playstation 1 (som jeg købte forleden i en antikforretning, hvor den havde ligget meget længe). Ved at sætte scartstikket i fjernsynet kan jeg få dette billede frem, som kører hurtigt op og ned. Jeg skal have testet, om det er min Playstation eller måske kablet, som den er gal med. Nu ved jeg jo, at det næppe kan være fjernsynet, når videoen kører fejlfrit på det.
|
||||
![]() |
||||
|||
Handler det da ikke også om videoen, når jeg prøver at tilslutte min PS gennem den?
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |